Action tuurstreepje zwangerschapstest middag/avondurine

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lovieyou, 30 jun 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ik kom zojuist terug van vakantie. Heb echt geen idee wanneer ik een eisprong heb gehad. Normaal voel ik deze duidelijk, maar nu totaal niets van gemerkt. Ik deed eigenlijk een test omdat we het onveilig hebben gedaan. Als ik kijk naar de vorige maanden dan zou ik binnen nu en 4/5 dagen ongesteld moeten worden.

Vanmiddag deed ik de action early en deze gaf een licht tuurstreepje, maar omdat ik las dat dat vaker voorkomt bij deze testen, heb ik de normale van de action ook maar gedaan.. en deze is gek genoeg duidelijker dan de early. Als nog slecht op de foto te krijgen en het uploaden zal de kwaliteit van de foto niet ten goede komen.. dus weet niet of jullie wat zien, maar er staat een roze streepje dat met het blote oog goed te zien is. Deze is binnen de afleestijd verschenen.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het wel ineens heel spannend vind, als het allemaal goed blijft gaan en de test gaat oplopen. We wisten dat dit kon gebeuren natuurlijk als je onveilig seks hebt, maar het is al best pittig met 2 kindjes (3,5 jaar en net 1 jaar). Heb ik dan nog wel echt tijd voor ze? Ik heb nu al mijn handen vol. Ze zijn allebei geen top slapers, wat nou als de 3e ook geen goede slaper is. Ik vond de overgang van 1 naar 2 kindjes zo groot, hoe zal dit dan zijn van 2 naar 3 kindjes. En ze zijn dan allemaal nog zo jong, kan ik dit wel :eek:..

Wat zo'n tuurstreepje al wel niet meteen teweeg brengt haha. Ik ben heel benieuwd of het streepje gaat oplopen, morgenochtend doe ik een nieuwe test.

Bijgevoegde bestanden:

2. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik zie inderdaad een streepje ver weg. Spannend zeg!

En dat gevoel, herkenbaar.
    Hier meegemaakt en is goed gekomen. Van 1 naar 2 kinderen is best wat omdat je alle aandacht moet gaan verdelen. Mijn ervaring bij een 3e of volgende is dat dat minder heftig is dan de overgang van 1 naar 2 omdat je de aandacht ed al verdeeld.

Ben benieuwd wat je volgende test gaat doen.

3. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Wat fijn, jouw berichtje! Fijn om te lezen dat het niet per se heel moeilijk hoeft te zijn. In mijn hoofd probeer ik me echt in te beelden hoe het zou zijn met een 3e, maar vraag me echt af hoe ik dat dan moet doen :o:.. maar goed, uiteindelijk vind je overal wel weer een weg in met elkaar. Het is soms nu al een chaos haha.

WWJD vindt dit leuk.
  4. WWJD

WWJD Niet meer actief

Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat met 2 ook had en ook dacht: hoe die ik dat met 3 straks? En nu heb ik er 5:o:
    Je groeit er in en vindt er je weg in.

En ik merk dat je steeds meer vanzelf structuur toepast bij meer kinderen.

Lovieyou vindt dit leuk.
  5. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Fijn om te horen!! Ben heel benieuwd hoe dit gaat aflopen. Vandaag met ochtendurine getest en de streepjes zijn eigenlijk hetzelfde als gisteravond. De early lijkt wel ietsje donkerder, maar de normale lijkt wel een mini tintje lichter.. dus we weten nog niks, behalve dat er iets gaande is. Ik had gisteren dan ook wel extreem weinig gedronken door de reis en 's avonds wat meer. Dus zou het eens kunnen proberen met de 2e urine.. of ik wacht gewoon af tot morgen :p pff waarom is testen zo verslavend haha, vind dat elke keer weer zo'n spannende periode.

6. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Oke, ben toch te nieuwsgierig geweest en met 2e urine getest en de testen zijn donkerder dan gisteren.

Bijgevoegde bestanden:

Nummer4 en WWJD vinden dit leuk.
  7. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ik zie duidelijk een streepje!

Wij hebben eigenlijk hetzelfde verhaal, we wisten dat het kon, maar hadden het allebei niet zo snel verwacht (over de andere 2 vrij lang gedaan)

Ik heb ook 2 kindjes van 3,5 en 16 maanden. En soms denk ik inderdaad ook van: hoe gaan ik dit doen. Maar dit had ik bij 1 naar 2 ook en dat is ook allemaal goed gekomen. Ik heb vooral geleerd om geen perfecte moeder te zijn, dat gaf mij al een hoop rust. Dan maar een dagje voor de tv eten, of wat later naar bed etc.

Lovieyou en WWJD vinden dit leuk.
  8. WWJD

WWJD Niet meer actief

Die is zeker duidelijker!

Voorzichtig alvast gefeliciteerd.

Lovieyou vindt dit leuk.
  9. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Echt heel herkenbaar dat gevoel "hoe ga ik dit allemaal doen?", maar tegelijkertijd vind ik 't wel leuk. Hoe ver ben je nu?

Ik heb net ook een kruidvat gedaan, die ken ik toch het beste.. sorry hoor, test verslaafd haha :roflmao: maar een kruidvat test voelde meer vertrouwd ofzo? En deze is ook positief. Ik heb bij beide zwangerschappen rond 8/9dpo zulke streepjes gehad. En dat zou ongeveer kunnen kloppen, want ik moet zwanger zijn geraakt van seks op 21 of 22 juni. Verder niks gedaan, was een drukke maand haha. Als ie 22 of 23 juni gesprongen is zou ik nu 8 of 9 dpo zijn. Nog super vroeg, dus ben benieuwd of het gaat oplopen de komende dagen.

Screenshot_20230701_131057_Gallery.jpg

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Van 2 naar 3 is een makkie :)

Gefeliciteerd!

Lovieyou vindt dit leuk.
  11. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Oh die is duidelijk hoor! Hopelijk een mooie oploop de komende dagen. Heb je vandaag nog getest?

Ik ben nu 7 weken denk ik, dinsdag de eerste echo

12. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ohhh vind de tijd naar de 1e echo altijd langzaam gaan. Spannend weer! Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb vandaag getest, maar weet niet of de oploop goed is.. ik denk zelf dat ik vandaag wellicht 9 of 10 dpo ben. Dan zou het een prima test zijn..

Screenshot_20230702_211053_Gallery.jpg

JupitR vindt dit leuk.
  13. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ben blij dat te horen! Hoe heb jij het ervaren van 2 naar 3 kindjes? Rolt de 3e er gewoon in mee? Kan me daar nog niks bij voorstellen haha.

14. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.689
    6.591
    113
    Vrouw
    Van 2 naar 3 vond ik een stuk makkelijker dan van 1 naar 2.
    Hopelijk is hier van 3 naar 4 net zo makkelijk ;)

Je streepje wordt duidelijker, ik hoop dat het vandaag nog mooier opgelopen is!

WWJD vindt dit leuk.
  15. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.735
    7.263
    113
    Vrouw
    Mooie oploop hoor! Ik vond de overgang van 1 naar 2 ook groter dan van 2 naar 3, ook omdat ik me niet meer schuldig voelde mijn kind met een broertje/zusje op te zadelen ;) En je bent al gewend aandacht te verdelen en je oudste wordt ouder en zelfstandiger. Je komt er wel een. Gefeliciteerd!

16. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    #16 Lovieyou, 3 jul 2023
    Laatst bewerkt: 3 jul 2023
    Test van vandaag, denken jullie dat de oploop oke is?

20230703_083949.jpg

En de action test, daarmee had ik als eerste getest dit weekend. Om te kunnen vergelijken met de foto uit de openingspost. Deze is ook opgelopen.

20230703_090032.jpg

JupitR en Krily vinden dit leuk.
  17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Jahoor en je bent zelf gewoon veel kalmer. Niets volgens het boekje en niks aantrekken van de mening van andere

De 3de ging hier idd gewoon in de flow mee!

Lovieyou vindt dit leuk.
  18. Suzi98

Suzi98 Fanatiek lid

30 mei 2022
    4.337
    4.001
    113
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ziet er goed uit!

Lovieyou vindt dit leuk.
  19. Minimensje83

Minimensje83 Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.757
    1.067
    113
    Vrouw
    Heel eerlijk, ik weet het niet. Hier zou dit te traag zijn. Bij mij gaat ie in 3 dagen van heel licht naar echt wel flink duidelijk op Kruidvat test. Maar misschien maak je iets trager hcg aan ..

Lovieyou vindt dit leuk.
  20. Lovieyou

Lovieyou Fanatiek lid

3 sep 2021
    1.137
    884
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb net eens gekeken naar de testen van mijn vorige zwangerschappen, daar ging het net zo zag ik. Dus het is even afwachten hoe het gaat. Gelukkig wel 2 lieve kindjes gekregen, dus ben er nog niet negatief onder haha. Ik denk dat ik ook pas 10dpo ben, dus voor dat termijn is t wel weer een goede test. Ben benieuwd! Bedankt voor je eerlijkheid.

Deel Deze Pagina