ik heb een vraagje. hoe kan het dat als je een test gedaan heb en er staat binnen die 10 min geen streep en dat ie soms na 10 min wel een streepje geeft. soms hoor je dat wel eens dat mensen eerst dachten dat ie negatief was en een tijdje later weer de test bekeken en dat er dan wel opeens een streepje stond. ze zeggen dat je nooit een streepje kan krijgen als er geen hcg in je lichaam zit. maar je mag ook niet de test na 10 min meer als betrouwbaar beschouwen? wie heeft daar een andwoord op. zoals vele weten heb ik ook een vage test ( zie mijn album) maar die kleurde in de 7 a 8 min op en werd daarna steeds duidelijker. ben nog niet ongi en mijn andere testen wijzen nu negatief uit. greetz
In de meeste bijsluiters staat idd dat je de test nooit naar 10min mag aflezen dat hij dan niet meer betrouwbaar is. Waarom? Uh ja, mischien omdat het staafje te nat is? Of dat toch het hormoon niet genoeg is, ivm eventuwelen vroege miskraam? Een late ongie doorbraak? Geen idee eigenlijk, ben ook wel benieuwd naar het verlossende antwoord
maar ja waarom komt dan toch dat tweede streepje. en bij mij is het helemaal raar omdat hij bij mij bij de 8 min ongeveer zichtbaar werd dat ik het kon zien en daarna alleen maar donkerder, echt vreemd hoor. ik hoop dat iemand anders antwoord heeft hierop
Hoi! Ik heb dit ook gehad. Dezelfde testen als jij gebruikt en ook na verloop van tijd een licht streepje te zien (maar nog niet na 1 minuut). Ik heb 2 keer getest en dat was 2 weken terug. De testen heb ik nog en geven nog steeds een (minimaal) vertikaal streepje, maar ik ben ondertussen al wel ongi geweest. Komt dit dan vaker voor met Clear Blue? Ben bang dat je net als ik toch ongi gaat worden. Hoop voor je dat dat een beetje snel komt, dan weet je tenminste waar je aan toe bent... En inderdaad: hoe het mogelijk is, dat is voor mij ook een raadsel en ik zou het antwoord ook graag willen weten.... :
Het is wat Natascha zegt, soms kan er door indrogen een streepje komen te staan. Ik heb het ook weleens gehad.
Hey als het streepje (op de foto) er stond na 7 minuten is het volgens mij positief hoor ik had hetzelfde met mijn eerste test. Heb je al opnieuw getest? liefs sancho
ja wel opniew getest en die was wel nega.... volgende wek naar de dokter zowiezo vragen of er wat voor is om het misschien een beetje op gang te helpen. vandaag al weer 67 dagen.