Hi, nieuw hier, moet ook ff mn hart luchten, eerst ff wat weetjes...: eerste dag laatste menstruatie was op 31 dec, en heb gemiddelde cyclus van 25 dagen (tussen 22 en 30 dagen) Heb het gevoel zwanger te zijn (misschien/hopelijk zelfs van twee), heb een poosje terug een aantal dagen flink warm gehad, terwijl ik normaal kouwelijk ben, liep zelfs in een tshirt rond, borsten zijn gezwollen en gevoelig en opgezette buik. Nu sinds gister ongi buikgevoel, borsten zijn nog steeds wat gevoelig, maar zijn wel wat minder 'hard' en nu sinds vanochtend bloed...., eerst wat bruin, dacht ok rustig googlen en misschien: innestelingsbloed, maar nu meer en ook roder.... lees her en der dat je toch nog steeds zwanger kunt zijn.., toch uit radeloosheid net testje gedaan, denk als ik maar bevestiging van zwanger heb dan heb ik wel vertrouwen dat die bloeding geen kwaad kan, maar nog geen streepje... wat denken jullie ben ik te vroeg met testen? had ook net een paar glazen water op en las dat daardoor ook urine verdund kan zijn en uitslag kan beinvloeden.... nu zelfs na een half uur nog geen licht streepje...
Hallo Assepoes. Als ik het zo lees, denk ik eerder aan een menstruatie, sorry. Ten gevolge van je menstruatiehormonen kun je namelijk ook wat gevoeligere borsten hebben en als je menstrueert dit weer weg gaat. Groetjes Ineke.