We gaan nu de derde ronde in. Heb 2 keer cyclus van 28 dagen gehad. Waarvan 1 cyclus mn eisprong precies 14 dagen voor ongie te hebben gevoeld. Heeft het nu zin om ovu.testen te bestellen voor de volgende ronde of heeft dat eigenlijk weinig toegevoegde waarde omdat mijn cyclus tot nu toe erg regelmatig is? Gr. Irene
Het lijkt mij niet nodig eerlijk gezegt. En zowiezo.. ronde 3 nog maar net.. nog ff lekker gewoon klussen hoor zonder al te veel druk. en je hebt tot nu toe een droom cyclus.. komt vast goed zonder testjes
Ja lijkt mij ook het beste om ze nog niet te bestellen. Wilde even een second opinion. We gaan gewoon weer lekker klussen (als het weer kan) en zien wel...
Las laatst dat zodra je iets ziet je eigenlijk net ff te laat bent. Of je moet je man direct uit zijn werk laten komen LOL of ter plekke alles neergooien ! *grin* Het zaad moet er zeg maar al zijn, voordat je je eisprong krijgt. Zaad overleeft het zo'n dag of 3, dus om de dag klussen VOOR de vruchtbare tijd...
Als je ovulatietest positief is, komt je ei binnen 24 tot 48 uur. Dus alles ter plekke neergooien hoeft niet. Je moet er gewoon voor zorgen dat je op een tijdstip test, wanneer je vriend er ook bij is. Verder wordt het streepje steeds iets donkerder, dus je kan wel een beetje plannen wanneer je mag klussen.