Hoi dames! Ik ben benieuwd in welke ronde jullie zwanger zijn geworden.. Ik zit momenteel in de eerste ronde. Ben benieuwd naar jullie antwoorden. Groetjes Siena
@ Chai.. WAUW!! wat super gaaf je filmpje.. Ik kan niet wachten totdat ik het mag meemaken.. Gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens.. Ik hoop dat het bij mij ook snel gaat gebeuren! Voor de dames die nog rondes verder zijn, en aan t klussen zijn.. Succes! Hoop dat we allemaal snel een wondertje in ons buikie mogen dragen!
Bij de eerste in ronde 1. Nu zijn we bezig voor de 2e, ronde 3 en nog niet zwanger. Moet wel zeggen dat het tegenvalt, ik was er stiekem vanuit gegaan dat ik weer meteen zo zwanger zou zijn... Dus mijn respect voor de meiden die veel langer moeten wachten.
Ik 2 keer in de 1e ronde, waarvan de tweede keer helaas mis is gegaan... Nu zit ik weer in de eerste ronde, en heb ik ergens het gevoel dat het weer raak is, al zou dat wel heel snel zijn, 3 weken na de curettage...
Bedankt voor je compliment en je felicitatie, echt lief! Gehehe, het stomme is dat ze zich erg netjes houd elke keer dat ik de camera aanzet.. bijna alsof ze het doorheeft.. En meid, je droom gaat vast snel uitkomen hoor! Ik verwachte hier dat het heel lang zou gaan duren, niks bleek minder waar.
Bij de oudste de 1e ronde raak Bij de jongste de 1e ronde raak In Dec/jan zwanger geweest was onverwachts en niet echt gepland op dat moment omdat we er nog niet helemaal uit waren dat we voor een 3e gingen, maar dat is een mk geworden. Daarna toch besloten om ervoor te gaan vanaf Februari... En nu is het afwachten vandaag was mn Nod en nog geen ongi te bekennen en ben buiten de zwangerschappen om nog nooit overtijd geweest.....
September 2008 gestopt met de pil In juli 2009 zwanger, maar mis gegaan met 5,5 week In aug 2010 nogmaals zwanger, maar mis met 4 weken Nu in maart 2011 weer zwanger en hoop dat we deze uit mogen verwelkomen in december!! Dus dan zou het zijn ronde 30 ofzo?
Daar hoop ik ook op. Bij Thirza zwanger in ronde 3, bij de vorige zwangerschap ook, (helaas MK), en nu weer in ronde 3, dus spannend of het nu weer raak gaat zijn