nja zoals ik in de andere topic al zei.. tempratuur is best hoog.. en ik heb wel last van krampjes in me onderbuik en lichtmisselijk gevoel... soms worden de krampen iets erger.. het is vergelijkbaar met menstruatie krampen maar dan minder nja anders..
Nou meis je maakt het spannend hoor. Ik hoop echt dat je pendels voor april uitkomen! Ik heb er eentje bij voor juni Heel stom maar dat zou fantastisch zijn! We gaan namelijk eind mei/begin juni op vakantie. Lijkt me fantastisch om zwanger terug te komen. Eerlijk gezegd prettiger dan met 4-6 weken hondsberoerd in de auto te zitten haha. We gaan het allemaal zien. Ik weet wel heel zeker dat we april overslaan. Nu nog maar 11 dagen afwachten.
Jaa ik vind het moeilijk.. Ik hoop ook dat me pendels uitkomen voor april.. Anders is mei ook niet erg jaa zou wel lekker zijn om zwanger terug te komen ja! Nja ben benieuwdd!! Is esmee ook haar profiel naam ga even vragen of ze misschien ook voor mij kan pendelen kijken waar ze opuit komt haha! Liefss
Nee Esmee is niemand van het forum. Het is een bekende van mij die mij eerder geholpen heeft met vragen waar ik mee zat. Zij heeft voor me gependeld. Ik heb heilig vertrouwen in haar dus ik ben erg benieuwd of zij gelijk krijgt. Het gevoel dat het nu raak is heb ik iig totaal niet. Ik voel me net als anders. Vorige maand had ik dat wel heel sterk. Dus ik zet al mijn geld op jou
Ooo nou ben benieuwd of ze gelijk heb!! Maar mei zou natuurlijk nog beter zijn Jaa ik ben ook benieuwd of het bij mij raak is!.. Nog ruim een week dan weten we meer!! Morgen even temp opmeten.. Was werken vandaar late reactie.. Liefs
Nou eigenlijk zou juni beter zijn ivm de vakantie die we per auto gaan doen haha. Zwanger zijn + wagenziekte lijkt nogal goed samen te gaan. Maar ja, ik wil natuurlijk ook geen maand missen. Dus het wordt afwachten al is 2 april voor mij eigenlijk niet zo spannend. Ik kan het me niet voorstellen. We hebben maar 1 keer seks gehad in mijn vruchtbare dagen. Dus ik hoop dat jij beter je best hebt gedaan haha. Zijn er nog kwaaltjes bijgekomen?
haha nou ik heb donderdag tot zondag seks gehad.. dus en of ik het goed gedaan heb haha!! maarja dan is natuurlijk wel de vraag of ik daadwerkelijk dit weekend me eisprong gehad heb... als dat wel het geval is zit ik toch wel erg goed.. jaaa je weet het maar nooit he!! het zou zomaar is raak kunnen zijn... even een genant vraagje hoor.. haha.. wat ik wel merkte dit weekend was dat als mijn vriend klaar gekomen was er normaal altijd best wel wat sperma weer uitvloeit maar nu alles bijna bleef zittenn... zou dat wat kunnen betekenen?? haha... uhhh qua kwaaltjes niet veel.. beetje misselijk na het eten geworden en in eens heeel warm.. en af en toe een krampje hier en daar in me buik.... liefs
Oh mijn goede goden. Dit is wel bizar haha. Ik had dat maandagavond met mijn lief haha. Ik heb gisteren aan hem gevraagd of soms zonder zaadlozing klaargekomen was.. Ik heb niets terug zien komen hihi. Dat is toch gek?! Zou het in de lucht hangen of zo.. Maar in mijn geval was dat 2 dagen na mijn (vermoedelijke) eisprong. Ik geloof dat misselijkheid en duizelig zijn bij opstaan goede tekens zijn dus ik hoop dat jij morgen geen eten meer kan verdragen en steeds op je benen staat te tollen haha. Liefs
hahah! EN bedankt haha nee je bedoeld het goed toch!!?? haha.. Nja ik kreeg het plots heel warm en werd beetje misselijk.. maar naast beetje steekjes in me buik voel ik niks ook niet aan me borsten ozo ja er zitten wat aders op meer niet..heb van mezelf al aardig aan de grote kant borsten.. maarja dat hoeft ook niet altijd he.. pff laten we het hopen.. wil niet tgeveel hopen bang voor teleurstelling kan nog lang niet testen.. morgen wel even tempen.. even kijken of die nog hoog is.. pff haha heel bizar dat ij dat ook had! ik had dat vrijdag maar zaterdag ook.. alsof er niks uit kwam ofzo haha.. maar bleef ook wel lang liggen met me benen tegen de muur zo hoog als ik kon haha!! liefs
ooo ja, ik heb ook beetje spierpijn in me benen... en veel meer puistjes.. maarja laten we niet teveel gaan hopen.. voordat ik nog schijnzwanger word haha! ene kant goed gevoel maar andere kant totaal niet.. en denk ik dat ik gewoon weer bloed ga zien liefssss
oo ja en niet te vergeten: overdag onwijsss moe!! hele dag kunnen slapen... en avond.. KLAAR WAKKER.. zoo irritant..
Ik heb in de maanden die wij hebben overgeslagen echt een lijstje gemaakt en een dagboekje bijgehouden van alles wat ik voelde. Heel handig, nu kan ik mezelf geen dingen meer wijsmaken. Het kan idd altijd 2 kanten op. Maar ik hoop voor jou echt dat het de goede kant op gaat. Hoe oud ben jij? Weet je wanneer je wilt gaan testen? Echt op je NOD of daarna?
Mijn god, je hebt gewoon het hele rijtje haha. Maar als het goed is heb je rond vandaag toch pas je innesteling? Want vanaf dat moment zou je echt dingen kunnen merken. Dit is even een stukje bescherming tegen jezelf hoor. Bij de vorige 2 meiden tegen wie ik dat zei, bleek dat ze wel degelijk zwanger waren dus wie weet haha.
haha.. jaa sinds gister voel ik die krampjes in me buik pas hoor.. maar moe ben ik al langer dus dat zal dan wel niet ervan zijn.. en misselijk na het eten had ik alleen deze avond.. het is en blijft moeilijk.. hoop gewoon zo erg da ik zwanger ben.. ik ben nog best jong.. eigenlijk pas 19.. wel al 5 jaar samen met me vriend.. 2 jaar geleden ben ik ook zwanger geweest maar door omstandig heden MOEST ik het toch weg laten halen.. en nu hebben ik en me vriend pas een huisje.. en we zijn er zeker van dat we dit willen.. na de moeilijke tijd die we meegemaakt hebben me vriend is ook al wat ouder.. en door 2 dove ouders ben ik snel volwasse/zelfstandig geworden.. sommige vinden het raar dat ik nog zo jong ben en er zo serieus mee bezig ben.. maarja ik wil het.. dus wat andere vinden en erover denken doet me niet zoveel.. maar goed dat is dat haha.. maar toen ik toen zwanger was voelde ik eigenlijk bijna niks.. wel steken enzo maar geen pijnlijke borsten niks.. nja of ben er niet zo mee bezig geweest.. Spierpijn in me benen heb ik ook sinds gister.. gewoon beetje lusteloos gevoel in me benen.. vandaag overdag paar uur geslapen en nu klaar wakker.. liefs
Al geregeld hier aan het mee lezen maar wat een verhaal zeg mirandaV dat je al eerder een zwangerschap hebt gehad maar af MOEST breken. Kan me voorstellen dat, dat geen fijn gevoel is. was dat met de partner waar je nu ook mee bent? Want dan weet je iig wel zeker dat het mogelijk is samen. En die schijn kwaaltjes heb ik helaas ook last van. Voel nu opeens van alles wat ik eerder nooit heb gevoeld. En dat nu ik er zo bewust mee bezig ben. Had paar dagen geleden al het gevoel dat 1 borst steeds pijnlijker werd terwijl vandaag of morgen volgens berekeninen pas de innesteling plaats zou moetenn vinden als die er komt. (i hope so). Gelukkig ben ik niet de enige en lees ik het van veel vrouwen terug....
@Miranda: ik heb prive even gereageerd.. diep respect voor zo'n volwassen houding op die leeftijd. Zo was ik toen absoluut niet. @Essieee: het is heftig he.. Is dit je eerste ronde? Ik had in december mijn eerste ronde en ben daarna 2 rondes gestopt om mijn cyclus te leren kennen en me wat minder schijnzwanger te voelen. Ik ga pas jubelen als ik duizelig ben, misselijk word van geuren of huil bij The Big Bang Theory of zo haha. Dan moet er wel iets aan de hand zijn haha.
@ essie Leuk dat je meeleest.. Ja dat was geen leuke periode.. maar het was inderdaad met me huidige vriend.. dus we weten dat het wel kan.. alleen waren we er toen niet bewust mee bezig.. dus nu ik er zo mee bezig ben maakt het toch allemaal beetje anders he.. IK ben gewoon bang dat als ik me er teveel mee bezig ga houden dat ik dingen ga voelen die er misschien helemaal niet zijn.. maar wat ik wel weet dat ik meerdere puistjes heb waar ik normaal nooit last van heb.. (alleen 1 dikke vette puist voor NOD) haha.. en beetje spierpijn gevoel in me benen en tja de steekjes in me buik af en toe wat erger dan anders.. maarja het is wachten wachten wachten.. @ Puck 14 het hoeft natuurlijk niet altijd huilbuien enzo haha maar ik snap dat dat wel echt een bevestiging is.. soms denk ik wel.. ik hoop heel misselijk en naar en pijn me borste te krijgen als ik zwanger ben dan wee ik dat het goed zit.. maar als je het niet hebt dan is dat natuurlijk veel lekkerder!! haha liefs
Nee maar omdat de rest bij mij typisch pms is moet ik me toch ergens aan vastklampen haha. Huilen doe ik niet zo snel dus dat zou wel een teken zijn. Misselijkheid ook. Ik hoop alleen echt van harte dat ik niet meer last krijg van moodswings. Ik ben al zo'n draak tijdens de pms week.. Mijn arme moppie! Ik geloof niet zo in de roze wolk dus ik ben er bang voor haha.
haha nee in die roze wolk geloof ik ook niet zo.. maarja is niet zo leuk voor je vriend nee haha.. maarja hij moet het dan maar een beetje voor lief nemen vind je niet?? ook een beetje zijn schuld dan haha!