Natuurlijk is het zijn schuld!! Wacht maar tot de bevalling begint haha. Nee maar serieus, ik ben een feeks! En tijdens erge pms word ik ronduit agressief. Ik heb 1 keer de inhoud van de koelkast richting zijn hoofd geslingerd.. Gelukkig gaat het nu al 2 jaar erg goed en heb ik mezelf wat beter onder controle. Tegenwoordig geef ik mezelf een time out. Verder zijn we bizar gelukkig hoor!! Maar ik ben gewoon beetje dr. Jekyll/mr Hyde in die week.
@puck14. Dit is de eerste ronde ja. Wel ben ik in 2010 ongeveer een half jaar gestopt geweest met de pil. Dit moest van de gyneacoloog omdat ik veel tussentijdse bloedingen had. Dit bleef ik houden welke pil ik ook slikte. Nu hebben mijn vriend en ik besloten helemaal te stoppen met de pil en maar zien of er een zwangerschap komt (uiteraard bereken ik wel mn eisprong ) Maar nu is het toch anders omdat er nu geen condooms meer gebruikt worden en dat werd t toen wel. Dus nu kan het er toch komen, i hope so!!!
het was wel tegen jou haha.. ik bedoelde dat het nu idd anders is omdat je nu zonder condoom doet enzo en je er toch wel mee bezig bent...
Oeps foutje ik las de zin verkeerd... Maar het is nu idd anders, voor mij helemaal. Mijn vriend heeft zoiets van het duurt allemaal nog wel een tijdje en hij is er veel minder mee bezig als ik. Ja ik heb gemiddeld een cyclus van 28 à 29 dagen, heb toen de tijd een menstruatiekalender bij moeten houden van de gynaecoloog en was toen netjes. Nu weer hoop ik, ben uitgegaan van een cyclus van 29dagen.. Nog een weekje wachten, en wachten duurt al zo lang.....
Jaa ik snap het, mij vriend zegt ook ach duurt nog wel paar maanden bij de meeste vrouwen gemiddeld een jaar enzo haha.. Ik laat hem lekker lullen.. En alles wat ik zeg over wat ik voel.. Overal heb die wel een antwoord voor haha!
Ach ja die van mij net zo... Bespreek daarom maar meer hier als met hem. Anders krijg k te horen je draaft door bla bla bla... T wordt pas echt spannend als dat wondertje in m'n buik zit
Nja me vriend heb meer overal een antwoord voor zoals ja je ben ziek oo je zal wel een griepje hebben.. Nja zal wel door het weer komen.. Zulke dingen haha! Xx
Haha jaa! Zonder mannen zou het helemaal niet lukken! Haha.. Pff de aders op me borsten zijn iets dikker geworden alsof ze op me huid liggen.. Maarja hoeft niks te betekenen natuurlijk.. Krampjes in buik blijven en witverlies..
Goedemiddag!! Mijn lief is er zelf enorm mee bezig. Zoveel dat ik er op een gegeven moment de rem wat op heb gezet haha. Vorige maand had hij ook enorm het gevoel dat het raak was. Maar heeft vanaf het begin gezegd dat het in mei echt helemaal raak zou zijn. Ik ben benieuwd!! Nog maar 9 dagen Miranda!
Jaa nog 9 dagen!! Spannend.. Maar toch denk ik niet dat het raak zal zijn.. Zou dan wel wat meer moeten voelen lijkt mij.. Alle bekende kwaaltjes heb ik niet heel veel last van.. Haha puck jij de rem bij je lief erop gezet goed hoor.. Mijn vriend is veeel te nuchter soms beetje irritant haha.. Liefs
Meis als je lf 14 dagen is en je over 9 dagen kan testen zit je nu krap aan 6 dagen dpo.. je kan pas kwalen krijgen na de innesteling die omstreeks nu zou kunnen plaatsvinden. Je hebt nog een volle week om kwalen te krijgen hoor haha!!
Ja ik weet het!! ben beetje ongeduldig he!! Heb wel steekjes enzo af en toe.. Daarnet plots in mekaar gedoken van de krampen in me buik.. Wou een vroege test kopen net maar toch maar niet gedaan is zonde haha!
Haha lastig he. Ik heb nog een pakketje testen liggen. 3 van sensitest en 3 cb digital en een etos Maar ze blijven alle 7 dicht tot ik overtijd ben. Ik wil mezelf niet weer blij maken met een dooie mus..
Nee je hebt gelijk! Daarom heb ik em ook niet gekocht.. Heb verder geen testen liggen, dat is ook wel beter voor mij want als ik ze in huis heb dan gebruik ze en kan ik me niet beheersen.. Maar als ik volgende week in t weekend niet ongesteld ben ga ik testen halen!
Ik test pas maandag 4 april en niet eerder. Lief werkt op zondag en het lijkt me heel vreemd om te moeten werken als je net weet dat het raak is. Bovendien zit ik dan alleen thuis tegen de muren op te vliegen haha. Dat lijkt me niets..
Oke als ik 4 april nog niet ongesteld ben ga ik die morgen ook testen.. dan testen we tegelijk.. nja tenzij ik dan al ongesteld geworden ben natuurlijk.. hoop het niet!!!!