baarmoedermond..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MirandaV, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Haha nou reken niet teveel op mij hoor maar áls ik niet ong ben de 4e dan ga ik testen. Wel 's avonds trouwens, ik moet overdag gewoon werken.:D

Niets van een eventuele innesteling gemerkt hoor. Wel veel witte vloed, bah!;)

2. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Die witte vloed heb ik niet erg veel af en toe komt het met vlagen blehh..soms denk ik wel zal het raak zijn.. Ben nu aan het werk en blijf die lichte menstruatieachtige gevoel houden in me onderbuik met af en toe een steekje.. En hoofdpijn:(.. Ik ga maar verder werken weer.. Liefs

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Zo ben klaar met werken..

Ik zat net op toilet en toen wou ik even voelen hoe de stand van me baarmoedermond was.. En toen ik afveegde.. Zat er beetje roze rood achtig slijm op het papiertje.. Zou ik dan toch ongesteld gaan worden 9 dagen te vroeg?? Of innesteling... Ben zo bang dat ik straks thuis kom en ik ongesteld geworden ben:(

4. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Oh meis bah.. Nog maar even afwachten dan.
    Maar je kan het ook zo bekijken:
    - als je nu ongi wordt heb je je ei gevoeld op 10 maart dus dan kan je die herkennen..
    - en dan heb je een cyclus van 28/29 dagen en dus meer kansen per jaar dan bij een cyclus van 37 dagen..

Maar goed, zo lang er geen echt rood bloed is blijf ik gewoon voor je duimen!

5. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    ik ben thuis.. geen bloed! ik ging weer ff voelen ( vies praatje maar oke) en het was nu gewoon beetje bruin slijm niets meer niets minder..

jaa je heb wel gelijk als ik ongesteld word dan is me cyclus 29 dagen en dan heb ik me eisprong wel herkend..

maar ik heb stiekem nog goede moed.. het is wel de tijd van een innesteling met een cyclus van 37 dagen....

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    in mij slipje zat trouwens 1 druppel bloed.. meer niet...

7. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    werd in eens heel misselijk en heb onwijze hoofdpijn.. en heel erg koud.. en beetje krampjes..

(sorry moest het even van me af schrijven haha)

8. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis,
    Hoe is het nu?? Ben benieuwd.

Grappig hoe een lichaam kan verschillen, wat jij hierboven beschrijft zijn echt mijn pms tekens. Dat heb ik vlak voor ik ongesteld word.
    Hoop dat het bij jou van een innesteling is!

Liefs

9. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    goedemiddag,

nouu ik had al een vermoeden ben vandaag gewoon ongesteld geworden, begon met klein beetje en in eens zette het door.. en werd de pijn ook heviger precies wat ik met een normale menstruatie heb.. nu dacht ik zal de pendel van april dus niet kloppen MAAR nu is me cyclus dan weer verkort (hoop voor de laatste keer) naar 30 dagen.. dus ik kan 24 april weer testen.. 2 dagen na me verjaardag dus zou een leuk cadeautje zijn!! en ik heb 10 april dan me eisprong en 8 april tot 11 april ben ik een weekendje weg met me vriend dus dat moet helemaal goed komen... dus de pendel kan nog uitkomen...

heb nu trouwens wel 10 maart toch me eisprong gevoeld!!

heb er wel vrede mee.. toch weer kortere cyclus vruchtbare dage komen heel goed uit.. en testen op me verjaardag wat wil ik noig meeer???

10. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Oooh meissie, ik was er al bang voor. Goed en fijn dat je het zo oppakt!! Gun jezelf vandaag een lekkere baaldag met veel chocola. :)

En verder heb je gewoon gelijk. Je voelt je eisprong, dat is fijn! Nu hopen op een mooi verjaardagscadeautje :)
    Misschien kan je klachten die je nu hebt voor jezelf opschrijven, dan heb je volgende maand wat vergelijkingsmateriaal?

Ik ben er de rest van de middag niet ivm tentamen. Misschien tot vanavond!

Liefs

11. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa ik heb er wel vrede mee verwachte het ergens wel al.. dat die zoiezo wat korter zou zijn deze maand ook omdat ik toen die onverklaarbare pijn had.. was dus toch me ei:D

gewoon 7, 8, 9 en 10 april 'lekker klussen' en zal het vast wel raak zijn haha!

jaa toen jij zei dat je een dagboekje bij hield ben ik er ook mee begonnen.. maar nu voel ik niets meer alleen me echte krampen.. ik ga gewoon lekker genieten van het weekendje weg.. zonder er mee bezig te zijn me schoonzusje en haar vriend gaan ook mee dus weekend zonder dit forum enzo en dan zal het vast wel goedkomen!!

de paaseitjes liggen al lekker voor me haha!!

succes met je tentames en misschien tot vanavond!!!

12. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Hoe gingen de tentames??
    en hoe is het verder met je ??

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis
    Ik was vandaag bij vrienden vandaar de late reactie.
    De tentamens zijn wel prima gegaan ben benieuwd naar de resultaten.

Verder alles prima hoor. De pms kwaaltjes zijn volgens mij begonnen dus ik moet het er deze week nog maar even van nemen haha.
    En hoe is het met jou? Sla je je een beetje door je ongi heen?

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa heb wel onwijze buikpijn.. soms iets heviger het word nu wel minder hoor gelukkig!! wat ik wel erg raar vind.. ik stond onder de douch net en zag een licht bruine streep vanaf me navel tot schaambeen lopen.. maar goed zal wel niks betekenen want ik ben hartstikke ongesteld haha!

hoop op goede resultaten.. nou pff das niet fijn die pms klachten!!

15. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Miranda:
    Hey meis, wat gek dat die streep er ineens zit. Ik heb hem ook hoor, maar dan altijd.. Dus ik zou er niet over inzitten.
    Ik hoop dat je ong heel snel over is, het blijft een vervelend iets.

Hier gaat het goed, vandaag geen last meer van maagzuur. Gisteren wel enorm, heel vervelend. Lekker met mijn lief in de zon gezeten en zo richting schoonouders. We gaan gezellig een hapje eten. Heerlijk!!
    Ik hoop dat jij ook een heerlijke dag hebt.

16. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Jaa heb een heerlijke dag gehad lekker in het zonnetje, nu by me schoonouders in de tuin! Jij nog een hele fijne dag/avond!

Jaa vond die streep heel raar..
    Maarja ga er nie teveel mee zitten.. Pff verlies nog erg veel bruin slijm.. Hoop dat het snel over is.. Duurt me alweer te lang haha!

17. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Puck 14,

Goede morgenn,

Hoe gaat het met je en je klachtenn??
    Met mij gaat het goed ongie is weer voorbij dus kan weer gaan klussen.. Alleen vind ik het erg raar dat ondanks me ongi gestopt is ik die menstruatieachtige zeurende pijn hou..

Liefs

18. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Heeeel raar, toen ik me cyclus aanhield van 37 dagen zou ik vandaag ongesteld moeten worden.. maar dat ben k al geworden na dag 30.. dus me cyclus is ingekort... ga ik vandaag naar de wc.. zit er bij het afvegen bruinslijm op me papiertje...

wat is dit
    ?

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meis,

Je bent precies 2 weken na je ei ongi geworden dus dat is mooi. Ik heb af en toe ook wel eens een beetje roze of bruinverlies tussendoor. Je lichaam moet echt het wiel weer opnieuw uitvinden dus je zal de komende tijd nog wel meer gekke dingen tegenkomen. Misschien te wilde sex gehad? ;)

20. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Nee dat is juist het rare.. Ik dacht 10 maart me eisprong te voelen en 2 weken later werd ik ongesteld prima.. Cyclus van 30 dagen.. Maandag was het weer gestopt.. Vrijdag in eens bruin en roze en dat is nu weer opgehouden..het was geen menstruatie maar goed ik moet me er niet druk om maken volgende week vrijdag tot maandag weekendje weg enn zondags me eisprong dus komt goed uit hihi xx

Deel Deze Pagina