Hallo verloskundigen, Sinds een week heb ik een raar gevoel in mijn vagina. Het is net of er tegen mijn baarmoedermond getikt wordt. Het zou kunnen dat het de kleine uk is, maar volgens mijn berekening is die nog maar 9 wk oud en kan ik dat dus volgens mijn nog helemaal niet voelen. Ik heb ook wat beige/bruinig slijm verlies sinds een dag. (dit komt denk ik doordat ik afgelopen weekend moeilijk naar het toilet kon) Nu ben ik bang dat ik al veel verder ben in de zwangerschap. Ik heb in begin januari een vmk gehad. met 4 weken testte ik toen heel licht positief, dagen later lichter en 2 dagen later werd ik ongesteld. De menstruaties daarna werden steeds minder. Het ging van 5 dagen naar 1,5 dag in februari. De periode duurde steeds ruim 30 dagen. In maart testte ik pas na 38 dagen positief. Wat voel ik? Alvast bedankt!
hoi ik weet niet precies wat je voelt. Het zou de kleine kunnen zijn maar dat is inderdaad wel vroeg. Als je een echo krijgt binnenkort weet je precies hoe lang je zwanger bent, dat is na een miskraam toch wat lastiger te berekenen. Mirjam