Ik heb sinds afgelopen woesdag gehoord dat ik zwanger ben ik ben 16 mart voor het laatst ongesteld geweest en ben normaal 27 a 28 dagen dus ik zou dan nu 4 weken en 4 dagen zanger zijn. Nu heb ik al 2 positieve testen gehad en een bloedtest waaruit bleek dat mijn hcg waarde 35 was, de gyn zei dat het of heel pril was of een vroegtijdige miskraam!! Mar als het een miskraam zou zijn dan zou het volgens hem zo zijn dat ik dan vrijdag een negatieve test zou hebben maar dat was niet zo ze waren beide positief en de clearblue digital zei 1 a 2 weken Maar nu heb ik sinds vanmiddag licht roze slijm verlies. Ik heb geen krampen wel ontzettende lage rugpijn!(maar daar heb ik wel snel last van). Wat is dit? zou dit nog een innesteleingsbloeding kunnen zijn?? vraag me het gewoon af! En wanneer moet ik de vk bellen, of hoeft dat helemaal niet omdat als het mis gaat ze er toch niets aan doen? Ben best bang en onzeker? ik hoop zo snel mogelijk antwoord te krijgen!! Liefs mamavand
ik had vanmorgen ook slijm met fel rode !!! Leek net gewoon bloed. Ben zo bang denk dat het niet goed gaat!!
hoi als het vloeien doorzet is de kans groot dat het een miskraam is ja. Even afwachten nu, spannend voor je. Mirjam
hallo mirjam het vreemde eraan vind ik wel dat ik normaliter echt leeg loop zeg maar en dat heb ik nu niet!? het is echt heel minimaal wat slijm met bloed. zou het mogelijk nog een innestelingsbloeding kunnen zijn? en zou ik eventueel nog een zwangerschapstest kunenn doen? om te kijken of deze nog positief is? graag jou mening?
hoi als je zo weinig vloeit is het geen miskraam, dan is het echt veel helderrood bloedverlies. Voor een innestelingsbloeding is het te laat, dat is een week voor je verwachte ongesteldheidsdatum. Het gebeurt echter wel vaker dat je rondom je verwachte ongesteldheidsdatum wat bloed verliest zonder dat dat betekent dat het misgaat. Het is altijd onzeker en spannend in het begin. Ik ben er zelf geen voorstander van om dagelijks te gaan testen. Maar als je denkt dat dat jou rust biedt moet je het misschien doen. Mirjam
Hallo mirjam, ik heb besloten te wachten tot vrijdag! En als het dan nog zo is als nu wil ik de gyn vragen wat te doen? ik heb nog tseeds maar heel weinig bloed verlies nu ongeveer 3 x een kwart mdverbandje het is wel helder rood. Maar normaal loop ik echt leeg dat heb ik nu niet het lijkt meer op e laatste dag van me menstruatie! Wanneer zouden De gyn of vk iets op een echo kunnen zien? bedankt voor je antwoorden groetjes cynthia
ik heb toch een test gedaan op aanraden van mijn gyn n deze was negatief! Dus ik heb of krijg het nog dat weet ik niet maar het is in ieder geval een miskraaam ik ben heel vedrietig en voel me echt k*t maar goed we wachten verder af hoe het gaat lopen en we hopen op het beste bednakt voor de antwoorden liefs mamavand