schaambeen "voelen"

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jikke, 8 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    hallo dames,
    heb een vraagje.
    zoals je ziet is mijn NOD vandaag (8-1-2007). nou zit ikachter de pc en voel ik zo af en toe mijn schaambeen (niet dat het zeer doet). Kent iemand dit? Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt.

2. heidewiets

14 okt 2006
    23
    0
    0
    groepsleider
    meppel
    Hallo Jikke,

Ook ik heb deze week mijn NOD en ook ik voel mijn schaambeen regelmatig de laatste paar dagen. Dit voelde ik de vorige ronde ook, maar ben dus wel toen wel ongesteld geworden. Ook voelde ik hetzelfde tijdens de menstruatie.
    Voor mij is het een teken dat er wel iets bezig is in de baarmoeder, iets wat ik nog nooit eerder heb gevoeld. Het is bezig om een vruchtje hopelijk nu :) in de baarmoeder te laten nestelen.

3. heidewiets

14 okt 2006
    23
    0
    0
    groepsleider
    meppel
    Jikke, heb je al getest? Ben je zwanger?

4. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    nog niet getest. Krijg wel steeds meer klachtjes. Maagzuur, misselijk (maar dan 'savonds). Het steeds meer het idee dat het weleens raak zou kunnen zijn , maar durf nog niet te testen uit angst om teleurgesteld te worden.
    groetjes, jikke

5. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Beetje stomme vraag misschien (ben blond he? :) ), maar wat voel je dan precies als je je schaambeen voelt? Waar voel je het dan precies?

6. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    tja, hoe zullen we dat uitleggen. Een beetje een beurs gevoel, zeurderig. Heb er nu trouwens geen last van.
    waar? daar waar je schaambeen zit

7. Juudje1975

Juudje1975 Actief lid

18 dec 2006
    259
    0
    0
    Secretaresse
    Utrecht
    Oke, thanx! Wist dus echt niet waar dat schaambeen zit :oops: , maar ff googlen doet wonderen! Maar goed, daar voel ik dus niks hahaha

8. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ja herkenbaar, mede daardoor wist ik al ruime tijd dat ik zwanger ben! Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap veel last gehad van BI en herkende het pijnlijke schaambeen gevoel meteen weer.

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    heb er nou geen last meer van. Hoop ook niet dat dit terug komt. Al die verhalen over BI maken een mens niet gelukkig
    Jikke

Deel Deze Pagina