Hallo allemaal, Ik weet echt nog maar net dat ik zwanger ben. Dacht dat het niet raak was omdat ik al dik een week last heb van menstruatiekrampen. Ook vandaag weer, moet ze dan echt even wegzuchten lijkt wel. Wie herkent dit? Zou me namelijk wel gerust stellen als er nog meer vrouwen waren die hier last van hebben. Zie het zelf maar als een voorbereiding van mijn lijf, net als dat mijn borsten zo zeer doen aan de zijkant. Dat dat normaal is weet ik maar die krampen? Ik heb zelf geen idee. Wie herkent dit? Gr Droom
hoi droom. zoals je weet ...weet ik nog niet of ik zwanger ben maar heb nu ook sins vanmiddag last van een beetje menstruatie- achtig gevoel in mijn onderbuik beetje trekkerig.... ik hoor wel vaak van zwangere damens die dat zowel voor als erna nog hebben.. ik denk dat je lichaam een lekker nestje voor jullie kleine aan het maken is.... knuf hairdresser
Hoi Droom, Ik had vooral de 2 dagen voor dat ik ongesteld moest worden precies dezelfde klachten, maar geen last van mn borsten (nog steeds niet). Maar zie het resultaat! Geniet ervan! Gr. Joyce
ik hoop maar dat dat bij ,mij ook het geval is. over 3 dagen mijn nod en nu al een beetje krampen en wel wat vaker naar de wc... als ik geweest ben heb ik na een kwartier van nu moet ik weer maar geen pijn dat het bv een blaasonsteking is. vin het wel echt spannend.ben ook benieuwd wat me temp morgen gaat doen. Joyce82 wanneer heb jij positief getest?
Ik heb een dag voor mijn menstruatie met clear blue positief getest. Ik ging er eigenlijk heel nuchter in en dacht van het zal toch niet raak zijn. Mn vriend was nieteens thuis, maar ik hield het gewoon niet. Ik moest testen van mezelf! Dus geplast en ff gekeken, maar toen werd het toch een +! Ik werd helemaal gek! Dus direct mn vriend gebeld, overstuur dat ik was en het verteld. Nou, hij wist natuurlijk niet wat ie hoorde! Gisteren vond ik het nog wel spannend en liep ook elk uur naar de wc om te kijken of ik toch niet ongesteld werd. Maar nee, de zijn dit keer echt weggebleven. Ik duim voor je! Gr. Joyce
Dit hoort er zeker bij hoor! Had ook enorme krampen in het begin = de innestelling! En ik heb het nog een paar keer gehad in de eerste 12 weken. Dat vond ik wel spannend, want was echt bang dat ik een miskraam zou krijgen, maar was niet het geval gelukkig! Succes!
Bedankt voor de reacties meiden. Denk zelf ook dat het komt doordat er vanalles in die buik aan de gang is. Moet toch allemaal een eigen plekje krijgen. Hairdresser, ik hoop zo op een + op die test van jou! Joyce, gefeliciteerd! Wat goed dat het voor je nod al zo duidelijk was. Ik had met mijn man afgesproken op deze dag te testen, vonden dit een mooie datum. Maar het wachten was erg moe. Maar het resultaat nu, is natuurlijk super. Geniet van je zwangerschap. Gr Droom
ik heb hier ook last van gehad ( heeft bij mij ruim 2 weken aangehouden) Telkens kijken of ik niet ongesteld was geworden. Straks gaat het denk ik wel omslaan in misselijkheid en/of vermoeidheid. Erg normaal hoor, dat je eerst nog een tijdje achterom kijkt of er geen bloed verloren is.
kan ook komen omdat er dus ruimte word gemaakt voor de baby dat je darmen vervelend gaan doen... had ik ook.. veel last van gehad..
hoort er indd bij! de eerste 10 a 12 weken, daarna minderde het bij mi. nu geen last meer, nu echt bandenpijn als ik te lang heb gezeten ofzo
hai meiden ik ben nu 5 dagen overtijd berekend van me langste cyclus en ik had paar dagen voor nod en paar dagen na nod (eigenlijk precies zoals het zou zijn als ik ongesteld was geworden) ook buikpijn eerst normaal zoals altijd en na paar dagen een zeurderig moegevoel in mijn buik dat laatste herkende ik dus totaal niet verder ben ik normaal een week voor me nod al lichtelijk sjagrijnig en dat had ik nu niet. maar ik durf gewoon niet te testen bang voor teleurstelling
Ook ik ben net zwanger. Ik dacht had vanaf 29 dec. last van krampen en zeurende pijn in de onderbuik. Normaal was ik dan na 3/4 dagen ongesteld. echter na een week had ik het nog steeds en heb ik een test gedaan. En was positief! En nog steeds heb ik last van zeurende ongesteldheidpijn in mijn onderbuik. Ben inderdaad ook blij dat ik niet de enige ben met deze verschijnselen!
was je 5 of 7 dagen overtijd? ik wil wel testen en de meiden hier op het forum zeggen ook testen! maar ik durf niet en ben ook erg rustig voor mijn doen
Fijn om te lezen dat er nog meer zijn. Schrik soms wel van de hevigheid van een kramp. Doe het dan even rustig aan en ga weer verder. Ik ben vpk en loop dus de hele dag, merk het wel hoor. Ben trouwens sinds vandaag ook erg misselijk. Dat vind ik niet zo erg, maar die krampen! Maar goed als er meer zijn die dit hebben, dan hoef ik me mnder zorgen te maken. Gr Droom Rastagirl, ik zou gewoon een test doen. Als je niet zwanger bent, dan doe je er niets aan door heel lang te wachten. En als je zwanger bent, wil je dat toch zo snel mogelijk weten?
Ik heb erg last van een beurs gevoel in mn buik en dan vooral bij mn ribben. Maar wat ik hier ook lees, je buik zal zich wel aan het voorbereiden zijn op de kleine, want er veranderd natuurlijk een hoop. Ik ga morgen de VK bellen voor een afspraak, dus ben benieuwd. Ik hoop eigenlijk deze week nog langs te kunnen komen... Dan heb ik gewoon de zekerheid dat het goed zit, ben nu nog erg onzeker Liefs Joyce
Ben eigenlijk wel beetje opgelucht om te lezen dat het menstruatiegevoel, de krampen normaal zijn in het begin.. Heb namelijk al een keer een miskraam gehad en vandaag had ik rond de middag ineens best erge menstruatiekrampen, duurde zo'n 15 minuten en toen was het weg, toch schrok ik er even van, ook al is dit in het begin normaal. Ik ben zo onzeker, ik hoop zo erg dat het goed gaat! liefs Syl
hey meiden, ik ben 5 dgn overtijd! Ppffff en denk ook steeds dat het komt, maar het is gelukkig nog steeds weg. Eigenlijk had/heb ik 25 jan intake IVF (hihih) Dit was voor mij de negende IUI en het was 1 keer eerder raak geweest. Toen had ik direct het gevoel dat niet hoefde te testte en dat gevoel heb ik nu weer! alle andere maanden direct getest op me NOD (beetje dom, maar ach) - ben verstrooid -onwijs plasserig -onwijse pijn aan de buitenkant van mijn borsten - 'menstruatiegevoel' -onwijs kalm Ik hoop dat 2007 een onwijs goed begin voor ons heeft! *do misschien 5 weken zwanger?* liefs mandy
oja en moe heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moe, na 8 minuten fietsen (naar het werk toe) lijkt het wel of ik 30 km heb gefietst! xx
Dat gevoel ken ik wel. Ik mag morgen testen, maar... ik denk dat ik sowieso tot het weekend wacht, want stel je voor dat ik toch nog ongesteld word. Heb wel erg last van menstruatiekrampen, moet om de haverklap naar de wc (en bid dan dat ik niet ongesteld word), maar heb geen last van mijn borsten. Maar dit wil allemaal nog niks zeggen... Ik hoop echt zo, maar ben dus ook erg bang....