hallo dames, ik heb een ontzettend beurs gevoel in mn buik.. en ook af en toe steekjes rechts en links onderin mijn buik.. t doet best wel zeer, en dat beurse gevoel is heel erg irritant. herkent iemand dit ?
Hoi Behappy, Ik heb ook 2 dagen (7 en 8 nov) een beurs gevoel gehad in m'n onderbuik (soort spierpijngevoel). Vanaf die tijd voel ik meer dingen (vooral veel geborrel en een slechte stoelgang), maar mijn NOD verwacht ik pas tussen 16-18 november. Heb jij ook nog andere dingen en wanneer is jouw NOD? Ik ben ook erg benieuwd of dit wat is. Heb pas 1 normale cyclus gehad (buiten de ongesteldheid na het stoppen met de pil), dus weet ook niet of dit nog iets van ontpillen kan zijn. Ben jij wel al langer gestopt met de pil? Liefs, Vivian
Hoi meiden, Ik heb ook al 4 dagen dat rare drukkende/zeurende gevoel in mijn onderbuik. Ik heb de 18e mijn NOD..Spannend! Hopen dat er maar 3 mooie testen mogen verschijnen
Ja, daar heb ik ook sinds een paar dagen last van...echt irri, maar ja...hopen dat het voor het goede doel is...hihi..ik mag donderdag weer testen... Op naar roze met z'n allen!!!!!
hai ook ik heb hier last van en ook ik mag de 18de testen hoop vooor iedereen dat het een dikke roze dag mag worden
Ja dat verwoord inderdaad precies wat ik voel, een beurs gevoel in mijn onderbuik! Ook heb ik af en toe last van steekjes sinds gister... over 6 dagen mag ik testen, spannend! Wat ik me nu ook bedenk is dat ik ineens heel erg 'echt' droom, dit had ik in het begin van mijn 1e zwangerschap ook. Succes allemaal met wachten
@Behappy: jammer zeg! Op naar de volgende ronde. Zelf voel ik nu ook niet zoveel meer. Beetje raar gevoel, kan het niet zo goed plaatsen. En m'n borsten voelen heel zacht aan, maar ik weet niet of dat normaal is voor m'n NOD. Dit is pas de 2e ronde en voorheen lette ik totaal niet op mijn lichaam :-S Liefs, Vivian
Ik heb dat ook, de 18 of de 22ste is mijn nod dag.. begijpt iemand dit? Is het nou de 18de of de 22ste mijn NOD? Laatste menstruatie:26 oktober 2011 Cyclusduur:28 dagen Meest vruchtbare dag:7 november 2011 Eisprong dag:8 november 2011 Innesteldag:13 november 2011 Positieve bloedtest mogelijk 18 november 2011 Positieve thuistest mogelijk22 november 2011
@ Naatje123: Ik denk dat de 22e dan je NOD is. In je bloed schijnen ze eerder dat hormoon te zien. Maar ik weet het niet zeker hoor! Liefs, Vivian PS: in slaap komen lukt me de laatste dagen ook al niet..... volgens mij ben ik er veeeeeel te veel mee bezig!!
Je beschrijft het gevoel wat mij betreft heel goed! Ik heb ook dat beurse gevoel en wat steekjes, vooral aan de rechterkant. Ik heb PDS, dus ik ben geneigd om alles op mijn darmen te schuiven, maar dat is misschien niet altijd het geval. Wie weet voel ik mijn eisprong dus ook wel, maar ik denk altijd van niet In ieder geval heb ik volgens mijn ovu-testen afgelopen zaterdag de donkerste test gehad. Uitgebreid geklust ervoor en erna. Vanmorgen een inwendig onderzoekje bij de huisarts gehad, dus wellicht komt het daar ook wel door, maar ik hoop toch zo dat ik zwanger ben!!! Kan dat al zo snel, dat je wat voelt? Ik verwacht dat ik pas volgende week vrijdag kan gaan testen...
@ Thauma: Ik hoop en duim met je mee! Ik zit zelf pas in ronde 2, dus ben zowiezo mijn lijf aan het verkennen, voorheen lette ik nergens op. Dat beurse gevoel/ spierpijn in m'n buik had ik (denk ik) ongeveer een paar dagen na m'n ei. Liefs, Vivian