Vandaag ben ik 3dgn overtijd. Ik heb op mn nod getest en deze test was neg. Nu kom ik vandaag tot de conclusie dat mijn baarmoedermond lager zit dan anders. En hij hard voelt. Net als een vingertopje zegmaar.... Is dat normaal , een teken . Of wat ? Haha
Oei dat durf ik niet te zeggen, maar je wilt graag weten of dat misschien een teken kan zijn ivm opnieuw testen of wat? Erg eng zeker? Ik weet wel dat 3 dagen qua test een wereld van verschil kan maken
Hoe graag ik ook zwanger wil zijn , ik ben idd doodsbang! Haha Na 2 x de mmm in geweest te zijn. 4 miskramen . En nu " zomaar " ik geloof t allemaal niet Al roept mn hele lijf zwanger! Incl misselijkheid , pijn aan mn borsten , en extreem moe. Maar mijn test was neg. Dus nu durf ik niet meer.....haha
zou toch nog even een testje wagen hoor, misschien wel iets tragere hcg aanmaak zonder een testje zul je het niet zeker weten... dus ik sluit met aan bij Ytest, 3 dagen kan een wereld van verschil maken!
Ik zit op een vakantiepark Dus kan pas morgen weer testen helaas. Hoop dat die test positief uitpakt , dan kan ik gelijk moeders voor moeders bellen
aan de stand van je baarmoedermond en hoe hij aanvoelt is helaas niet te zegen of je zwanger bent... zelfs voor de meeste gyn is het onmogelijk aan de hand daarvan een zwangerschap vast te stellen ! wel denk ik dat het verstandig is tot dat je getest hebt , dat je daar niet te veel zit lijkt mijn niet hellemaal handig als je zwanger bent !