Het blijft de vraag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosalyn, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosalyn

Rosalyn Fanatiek lid

6 jan 2013
    1.272
    108
    63
    Maatschappelijk Werker
    Zuid-Holland
    Hallo lieve lezers,

Voordat ik mijn vraag zal stellen zal ik even mijn achtergrond uit leggen. In december 2011 heb ik de mirena spiraal laten plaatsen, tot in augustus ging het helemaal goed en heb ik geen menstruatie gehad. Helaas leek het vanaf augustus alsof ik alle menstruaties in moest halen. Ik ben dan ook van augustus tot in december 2012 ongesteld gebleven. Na vele pijnen en onderzoeken waaruit niets kwam heeft de gyn hem verwijdert (geen pretje moet ik zeggen). Vanaf dat moment waren alle klachten verdwenen. Na het verwijderen heb ik twee of drie dagen nog ligt bloed verlies gehad. We zijn toen gelijk begonnen met klussen, een week na het verwijderen een klein beetje bruin bloed verloren. Dus ik dacht misschien wel de innesteling maar een negatieve uitslag was het resultaat. Hierna kwamen ook de andere klachten als misselijkheid, vermoeidheid en was steekjes links en rechts in de onderbuik. Om me zelf niet gek te maken hebben we besloten te wachten met testen tot de menstruatie. Totdat ik vandaag ineens krampen in mijn onderbuik had en tot mijn schrik veel slijm en een klein beetje bloed verloor. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, of heeft dit zelf al eens gehad?

groetjes,

Rosalyn

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Het kan zijn dat je ongesteld moet worden, wat als ik zo lees goed mogelijk kan zijn.
    Maar laten we hopen dat het iets anders is.
    Als ik je verhaal zo lees is in december je spiraal verwijderd? Het kan dan zijn dat je cyclus nog op gang komt.
    Als je het zeker wilt weten kun je morgen even overleggen met je gyn of ha? Of een testje je doen ;)

3. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Het zou misschien ook een innesteling kunnen zijn, maar na het verwijderen van je spiraaltje moet je lichaam ook weer even wennen en op gang komen. Succes!

4. draakje22

draakje22 Lid

12 dec 2012
    99
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Het is bijna net of ik mijn eigen verhaal lees, mijn Mirena spiraal is er half november uitgehaald, omdat wij super graag een kindje willen, niet omdat ik klachten had.. 3 dagen na het verwijderen had ik 4 dagen een aanhoudende bloeding, 7 dagen daarna 2 dagen oud bloed waarna weer een paar dagen een bloeding. Daarna weer 7 dagen niks vervolgens weer 2 dagen bruin bloed en opnieuw een bloeding, niet heel hevig maar toch. Veel klachten van vooral vermoeidheid. Sindsdien verlies ik iedere dag een beetje bloed, soms roze, soms bruin en soms rood. Het is iedere dag weer een verassing. De afgelopen dagen slaap ik slecht, droom ik veel en heb ik enorme steken in mijn onderbuik, terwijl ik normaal tijdens mijn ongesteldheid me heel anders voel. Meer kramp ipv steken.. Ik maak mezelf iedere keer weer helemaal gek. Ik denk steeds maar dat ik zwanger ben, 2 negatieve testen inmiddels en best wel teleurgesteld in mijn eigen lichaam. Ik heb mezelf nu voorgenomen om het los te laten, hoe moeilijk het ook is. Het moet blijkbaar de tijd even hebbeb. Vanmorgen verloor ik weer wat bloed en de steken worden steeds erger, ben ook soms even heel misselijk dan kan ik wel overgeven uit het niets.. Ik denk niet dat ik zwanger ben.. ik geloof er niet meer in deze maand,. Ik hoop voor jou dat het snel raak is! Ieder lichaam is natuurlijk weer anders, ik heb in eerste instantie ook allerlei verhalen gelzen van vrouwen die meteen na de spiraal zwanger waren en niet eens een bloeding gehad hebben.. Dit gaat voor mij niet op helaas.. Mijn advies is probeer zoveel mogelijk van deze periode te genieten en laat je niet te veel lijden door alle dingen die je nu voelt want je lichaam kan je goed voor de gek houden.. Veel succes in ieder geval en ik hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt!

Deel Deze Pagina