Hallo allemaal Ik ben ondertussen ruim 5 weken geleden bevallen. Tijdens de bevalling ben ik ingeknipt echter is de wond hiervan snel genezen en heb ik hier nauwelijks last van gehad. 2 weken na bevalling was ook het bloedverlies zo goed als gestopt. Enkele dagen later is het opnieuw begonnen en daarna (ong anderhalve week later) terug gestopt. Nu, sinds enkele dagen, heb ik opnieuw bloedverlies. Ik heb vooral verlies van klonters (niet extreem groot) en bruin bloedverlies. Sinds enkele dagen ook van helder rood bloedverlies. Ik heb een afspraak bij de gynaecoloog maar deze valt pas binnen 2 weken, best nog even dus. Ik ben er mij van bewust dat bloedverlies na een bevalling normaal is maar ergens maak ik me toch ongerust omdat het steeds stopt en opnieuw begint... Is het normaal dat ik steeds opnieuw bloedverlies heb of neem ik toch beter dringend even contact op met de gynaecoloog? Misschien nog ter info: ik ben vlak na de bevalling (geef geen BV) opnieuw begonnen met de pil (minipil)
Hoi, het zou kunnen dat het onregelmatige bloedverlies door dde pil komt hoor, maar het kan ook te maken hebben met de mate van activiteit dat je doet. Als je een drukkere dag hebt gehad kan het zomaar zijn dat je die dag of de dag erop weer wat verliest. Geeft niets hoor, zolang je er maar geen flinke buikpijn of koorts bij krijgt. Groetjes brigitte