van slag een vraag

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door padje, 19 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. padje

padje Lid

9 dec 2014
    26
    1
    3
    NULL
    NULL
    Hallo,

11 jan gestopt met de pil rond de 14e een half maand verbandje vol met bloed en tot op heden nog steeds niks te zien of merken. Zwangerschapstesten negatief. Via een bloedtest in het zh in dec er achter gekomen dat me oestrogeen veelste laag is. En dat met in overleg gestopt met de pil om in april opnieuw bloed te prikken als alles normaal zou lopen.

Ik ken dit allemaal niet in 2011 ben ik gestopt met de pil toen gelijk een mooie cyclus van 28-30 dagen. In 2012 zwanger geraakt. Daarna weer aan de pil.

Mijn huisarts zegt dat hij nog niks wil en kan doen en dat ik over een jaar maar terug moet komen. Maar dat hij mijn angst wel begrijp dat ik bang ben dat er meer aan de hand is in combinatie met oestrogeen. Wel al verschillende dagen en momenten krampen en steken gehad.

Hoe denken jullie hier over? Of tips/adviezen?
    Ik weet het ff niet meer.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Padje,

als je met de pil stopt is het bekend dat je een onregelmatige cyclus kunt hebben het eerste half jaar. Ook als het voorheen wel gelijk regelmatig was. Dus om die reden zou ik me zeker nog niet druk maken.
    Ik ben niet goed bekend met het oestrogeenlevel na het stoppen met de pil. Met die vraag zul je toch echt even bij de huisarts moeten zijn. Wel een goede vraag overigens, ik zou dat ook willen weten!

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina