Goedemiddag meiden. Vandaag zit ik op dpo 5, dit weet ik door mijn eisprong opgespoord te hebben door ovulatietesten. Meerdere keren geklust waaronder 1 dag voor mijn eisprong en de dag zelf. Nu zit ik vanmorgen op het toilet en veeg een beetje slijmerig bruin bloed af. Dit heb ik echt nog nooit gehad! Ik neem aan dat dit een innestelingsbloeding is? Spannend!
Ik heb geen innesteling bloeding gehad en 5 dpo is wel snel. . Ik denk ook meer een eisprong bloeding ook omdat het bruinig is dus waarschijnlijk oud bloed
Ik heb een cyclus van 28 dagen en ben altijd op 11 dpo ongesteld. Ik wee zeker dat mijn eisprong 5 dagen geleden was dus lijkt mij geen bloeding na de eisprong.
Ik had mijn innestelingsbloeding op 7 dpo en 10 dpo, ter vergelijking. Het was roze bloed, in mijn geval. Innesteling kan vanaf 5 dagen ongeveer. Van eisprongbloeding had ik nog nooit gehoord, maar dat zou idd ook kunnen. Dan lijkt me 5 dpo wel laat.
Ik zou niet weten of het een innestelingsbloeding is. Maar vanaf 5 dpo kan het wel. Zelf begon bij mij de innesteling op 5 dpo met krampen. Hoop voor je dat het zo is! Elk lichaam is anders
Hey ik lees nu hier jouw berichtje. Ik had precies hetzelfde. 2 dagen last van gehad. Alleen weet ik in tegenstelling tot jij niet zeker of ik mijn ei heb gehad op die ene dag. Ik heb geen testen gedaan namelijk maar ben uit gegaan van een berekening. Nu dus op het wachtbankje. Ik duim voor ons
Spannend MoniqueA!!, ik duim voor je. Vandaag ook weer veel slijm, heb ik normaal niet na mijn eisprong. Ook vreselijk moe, heb de hele dag al geen energie en last van steekjes zoals tijdens mijn menstruatie. Een eisprongbloeding lijkt mij ook een beetje laat. Ik ga zaterdagochtend testen als ik nog niet ongesteld geworden ben., dan zit ik op dpo 11 en moet ik ongesteld worden. Spannend!!!
Nou ik had bij mijn zwangerschap ook heel vroeg een innestelingbloeding wat volgens iedereen onwaarschijnlijk was en op 10 dpo heel duidelijk positief getest! Kan dus echt wel hoor Spannend meid! Hopelijk is het raak
Volgens de vruchtbaarhiedscalculator hier op de site zou mijn innesteling 5 dagen na mijn eisprong zijn......... Dus het kan absoluut! (Al heb ik een cyclus van 26 dagen.) Ik denk dat het heel goed een innestelingsbloeding kan zijn, maar juich niet te vroeg...... dat bespaard je een hoop teleurstelling achteraf...... Maar ik ga voor je duimen SOWIESO!
Ja vreselijk!!!! Ik haat wachten Ik ben ook doodmoe. Gisterenmiddag was ik vrij en ik heb alleen maar geslapen. Mijn borsten voelen zeer pijnlijk aan, de stof op mijn huid lijkt wel schuurpapier en ik heb moeite om op mijn buik te slapen omdat dit pijnlijk is aan mijn borsten. Mijn humeur is verre van vriendelijk (maar dat hoort ook wel bij die vermoeidheid) En weet je wat het ergste van dit alles is?? Inmiddels weet ik uit ervaring dat het niks, maar dan ook niks met een zwangerschap te maken hoeft te hebben vreselijk!!!! Wel spannend dan zaterdag hoor. 6 of 7 april is mijn NOD pas.....vreselijk!!! Hoe gaat het met jou vandaag? Al iets nieuws opgemerkt??
Dat is het he, inmiddels heb ik ook in de gaten dat je lichaam je ondzettend voor de gek kan houden. Ik ben ook niet echt de aller vriendelijkste op dit moment, manlief viel het op haha. Gister had ik aardig wat krampjes, niet pijnlijk maar wel aanwezig. We eachtrn het maar af, balen zeg dat je nod pas 6 of 7 april is. ik duim voor je!!
Ik herken alle onzekerheid en wat kan het slopend zijn he? Ik heb op 11 dpo licht bloedverlies gekregen. Soort helder rood. Dag erna was evenveel als bij ongesteldheid maar gister al stukken minder. Vandaag alleen nog wat bruin. Gister enorme hoofdpijn en misselijk gevoel. Vanmorgen ook weeig gevoel en ik lijk wat gevoelige borsten te hebben. Ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou en dus gewoon ongesteld ben (daar ben ik ook erg goed in weet ik uit ervaring). Ik ga morgen of donderdag een testje doen als ik nog steeds twijfel. Laten jullie ook weten hoe het verder gaat?
Als we het over wachten hebben, ik kon dus niet wachten haha. Heb bij de zwanger en kids ovulatietesten 3 gratis uiterst gevoelige zwangerschapstesten gekregen. Dus dan pak je sneller een test erbij. Ik heb na 13 minuten een heel licht streepje maar dan ook echt heel licht. Ik hoop nog niks omdat ik meerdere keren gelezen heb dat ze een heel licht streepje kunnen geven. Maar wil toch even de foto met jullie delen. Eigenlijk heb ik er dus helemaal niks aan haha, zit ook pas op dpo 7.
Vanmorgen een test maar nog niks, helemaal wit. Ik zou eigenlijk vrijdag of zaterdag mijn nod hebben dus ben iets over tijd maar heb nu hoofdpijn en ongikrampen dus het zit er aan te komen denk ik. Jullie al getest??