Hoii ik ben gestopt met de pil op 17 februari en heb nu 3 cyclussen gehad. 1 van 32 dagen. 1 van 24 dagen en een van 27 dagen. Maar nu word ik weer ongesteld als ik een groot feest heb. Mijn vriend en ik vieren dan ons verhaardag ( hij is 3 dagen na mij jarig dus vieren we het samen) maar om dan ongesteld te zijn komt nuet goed uit. Dus ik dacht ik ga de pil weer een maand slikken Maar mn vraag is dus als ik dus 1 maand de pil slik moet ik dan erna weer ontpillen of hoeft dat niet na 1 maand
Je hebt de vorige keer toch ook niet ontpilt? Meteen een cyclus van 32 dagen.. En niet ongesteld op een verjaardag? Heb je zoveel klachten van jr menstruatie? Ik ziu hiervoor echt geen pil gaan slikken..
Je hebt een onregelmatige cyclus, dus je weet niet of je ongesteld gaat worden, en misschien ben je dan wel zwanger. Ik zou daar echt de pil niet voor gaan slikken.
Ik zou goed afwegen wat je belangrijker vind. Ik heb vorig jaar met onze vakantie ook 1 maand de pil geslikt en bij mij duurde het een poosje voor alles weer normaal was..
Ik zou het niet doen, voor je straks weer die hormonen kwijt bent. En dan voor een verjaardag? Ik zou me bedenken waar je prioriteit ligt. Mocht je er echt heel erg last van hebben kan ik het me voorstellen maar ik denk dat je meer last hebt van die ene maand pil slikken...
Ik zou het ook niet doen. Neem aan dat je gewoon een toilet in de buurt hebt waar je je kunt verschonen? en 2 paracetamols nemen voor een keertje is ook niet zo erg als je buikpijn hebt. Misschien heb je wel een hele andere reden, dat weet ik natuurlijk niet. Maar anders zou ik zeggen niet doen.
heb nooit hoeven ontpillen? verschilt per persoon, je kan om een menstruatie uit te stellen ook om primolut vragen anders...
Ik denk niet dat je 'zomaar' primolut kan krijgen om je menstruatie uit te stellen omdat je een verjaardag te vieren hebt hoor... Dat wordt gebruikt mits er medische redenen voor zijn... Waarom wil je persé je menstruatie uitstellen? Klinkt me wel gek als je met je kinderwens bezig bent. Zoals de rest van de dames al zeiden, ik zou het niet doen.
Dat krijg je via de huisarts maar ook dat kan je cyclus wel even op hol gooien. Komt je menstruatie echt zeker op die dag? Stel nou dat je zwanger bent...
De maand voor onze bruiloft heb ik een cyclus weten te verzetten met de nuvaring. Wel een beetje spotting gehad de week voor het trouwen, maar op de dag zelf niets geen last. Maar voor een verjaardag? Straks ben je zieker van de pil dan van een menstruatie...
Heb je zo'n last van je menstruatie dan? Tampons en paracetamol bieden toch een prima uitkomst... En misschien ben je dan al zwanger dan zal je verjaardagsfeestje ook anders verlopen (non alcohol) Toen ik zwanger wilde worden dronk ik na m'n eisprong niets meer, stel dat ik zwanger zou zijn Ik zou absoluut niet de pil gaan slikken voor een verjaardagsfeestje, gooit alleen maar je cyclus in de war. En een pil om je cyclus uit te stellen? Ik geloof niet dat het goed is voor je lichaam, je zal er wel ziek van worden net als de morning after pil
Ik moet nu direct aan een feest in een swing club oid denken, een andere reden zie ik niet om niet ongesteld te kunnen zijn op een verjaardag. Wie weet ben je wel zwanger! Ik zou zelf om een verjaardagsfeest geen ronde overslaan, want dat doe je als je de pil gaat slikken..
Ik deed dit vroeger ook voor ik op vokantie ging. De pil 1 maand slikken. Maar ik heb heel veel last van menstruatiepijn en ben dan ook net als een kraan. Dus kan dan denk ik niet echt grnieten van onze verjaardag. En ik durf geen tampons meer te gebruiken heb t twee keeer gedaan en kreeg ze erna heeeel lastig weer uit en het deed heel zeer. Dus ik gebruik aleeen maandverband en ik wilde dan ook een jurk aantrekken xd maar dat doe ik nooit als ik ongesteld ben. En jaa ik word het echt 11 juni. Of een dag vroeger want mn vorige cyclus duurde 27 dagen.
Ik vind dit echt een beetje vreemd hoor! Sorry dat ik het zeg. Als het je trouwdag zou zijn bijvoorbeeld kan ik me er nog Iet bij voorstellen maar je bent in februari gestopt had je toen niet kunnen bedenken om iets later te stoppen. Het lijkt net of je nu je verjaardag even belangrijker is. Er zijn veel meiden die een hele lange en onregelmatige cyclus hebben en er alles voor zouden doen om met jou te kunnen ruilen en dan ga je er zo laconiek mee om een ne ke het risico om even je verjaardag goed te kunnen vieren. Waar liggen dan je prioriteit en je wensen. Sorry voor mijn reactie maar ik kan hier best pissig om worden omdat dit iets serieus is kinder nemen en maken en denk dat er velen met mij zijn die er zo instaan
Haha ik vind t ook raar. Als je straks een kindje hebt kan je ook niet ff n pil slikken omdat het niet uitkomt. Of je gaat ervoor of je gaat aan de pil. Zwanger raken is en blijft een wonder die je niet zelf kan inplannen dus als het niet uitkomt moet je wachten want dan lijkt het me dat je er niet klaar voor bent
Blijf het ook heel gek vinden... Als je voor een kindje gaat, stop je met de pil en neem je de gevolgen daarvan serieus, wordt je nu ongesteld, dan is dat zo... Dan denk ik ook bij mezelf; wat vinden jullie het belangrijkste, je kinderwens of je verjaardagsfeest! Is het nu zo gek om even een broek aan te doen etc? Je zal heus nog wel meer ongesteld worden op 'ongelukkige' momenten vooraleer je zwanger bent hoor... Ik zou nog eens goed nadenken als ik dit zo hoor...
Idd... Om het heel plastisch te zeggen... Als je tampon 'vol' zit, komt die er heel makkelijk uit en zou het geen pijn mogen doen!