Ik wist niet onder welk onderwerp ik het moest zetten maar wat ik me afvraag, hoe ziet nu de baarmoedermond er uit? Ik heb begrepen dat tijdens de menstruatie de baarmoedermond laag ligt maar hoe voelt dit ? En kun je deze zien? Hele gekke vraag k weet het maar als k bij mijzelf de boel uit elkaar hou om het zomaar te zeggen , zit er iets wat rond is. Dezelfde kleur heeft als de rest wat er allemaal zit en het is zacht en beetje ter grootte van het puntje van je neus . K zou zeggen k zet er een foto bij maar snap dat dat niet iedereen hoeft te zien! K heb nu zo goed als mijn menstruatie gehad en viel me nu Pas op dat dat er zat.. Graag jullie mening
Een baarmoedermond ziet een een beetje uit als een soort octopus!! Heel veel tentakels zitten eraan en zijn heel erg lelijk.....
Je kunt het zelf voelen. Hoe korter je bij je menstruatie komt hoe lager je bmm komt. Hoe meer je van je menstruatie af gaat hoe hoger die gaat zitten en voel je hem niet zo snel.
Is dat het 1e wat je tegenkomt als je voelt met je vinger?? En hoe "diep" zit je dan alsnog met je vinger als je rond je menstruatie zit?