Pakketje nog niet binnen (Z8)

Discussie in 'De lounge' gestart door Caithlin79, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb vrijdag wat kleding besteld bij Z8. Maandag kreeg ik de melding dat het pakketje verstuurd was.
    Aangezien het vandaag nog niet binnen is klikte ik net even op de track & trace link om te kijken hoe het ermee staat.
    Krijg ik de melding dat het ordernummer niet bekend is! :$

Heeft iemand hier ervaring mee?

2. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ja! Toevallig laatst iets aangetekend verzonden, keek na 2 dagen om te zien of het aan gekomen was, maar zelfde melding; T&T code onbekend... Heb contact opgenomen met de klantenservice van Post.nl (0900-nr) en daar konden ze m'n pakketje wel traceren! Zou even bellen dus!

3. Joyful

Joyful Actief lid

19 feb 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Ja, ik heb hetzelfde. Zaterdag besteld, op de site staat verstuurd maar bij Track&Trace is het nummer niet bekend.

Het wordt trouwens niet verstuurd via TNT maar via GLS. Ik denk dat het door de drukte komt. Ik zou gewoon nog even afwachten.

4. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik heb dat ook gehad bij Z8. Donderdagochtend wat besteld, kreeg zondagmiddag een mail met dagtekening van die donderdag dat ik wat besteld had en track en trace code die pas op de eerstvolgende werkdag bekeken kon worden.
    Ik netjes gewacht tot de maandag, kreeg ik ook een melding dat het nummer niet was gevonden.

Ik heb een net mailtje gestuurd dat er waarschijnlijk iets mis is, krijg ik een (in mijn ogen) kattig mailtje terug dat ze het nu heel druk hadden, er wordt met man en macht aan gewerkt om alle orders zo snel mogelijk de deur uit te werken maar dat het vertraging op loopt door de sale. Of ik aub geduld wilt opbrengen.

Dinsdag werd het gebracht. Tuurlijk weet ik dat het druk is door de sale maar daarom hoeft er nog niet kattig gereageerd te worden in een mailtje? Ik heb er verder ook niet op geantwoord. Maar het is even wachten...

5. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O voor mijn een reden om daar dus niet te gaan bestellen. Ik wil het in ieder geval op werkdagen wel max 2 dagen later hebben.

Maar hopelijk zijn de kleertjes het waard ;)

6. mamavd

mamavd Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.598
    0
    0
    ik heb ook vrijdag besteld en had het vandaag binnen

7. Het ligt niet alleen aan z8 maar aan bezorging van de post in het algemeen.
    Ik heb 3 bestellingen gedaan nu in de sale bij z8, 2 snel binnen en 1 later terwijl het al lang verstuurd was.

Maar ook spullen via mp en ik bestel regelmatig in China, die pakketjes liggen ook heel lang bij postnl. Helaas niks aan te doen.

8. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier had ik ook z8 besteld en had het binnen 2 dgn in huis.

9. tulip

tulip Niet meer actief

normaal gesproken is z8 wel snel binnen. Met de sale was het wel een gekkenhuis natuurlijk, maar volgens mij werkt de post ook niet 100%. Ik zou het even afwachten en anders contact met de post opnemen.

10. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb donderdag besteld bij z8 en ordernr was tot gisterenochtend onbekend en gisteravond stond hij op aangemeld en vandaag pakketje ontvangen..

11. Karinnetje82

Karinnetje82 Bekend lid

9 jan 2008
    537
    0
    0
    Ik zit ook al te wachten, en ook vrijdag besteld. Wacht het nog even af, gister wel een mailtje gehad dat ze het verstuurd hebben.

12. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Hier ook vrijdag besteld en vandaag binnen gekregen. Track en trace gaf bij mij ook aan ordernummer niet bekend. Gelukkig is het goed aangekomen en ik ben er helemaal happy mee.

13. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Normaal is z8 wel heel snel hoor maar het komt door de sale. Ik had donderdag besteld en gisteren pas binnen, had ook ff een mailtje naar ze gestuurd om te vragen of het wel goed was gegaan met de bestelling en dat ik begreep dat ze het druk hadden...maar ik kreeg ook best een 'kattig' mailtje terug voor mijn gevoel. Baalde ik wel van want ik had geen haast met mijn bestelling, was alleen bang dat er iets verkeerd was gegaan, om dan zo te reageren:(

14. mroos

mroos Niet meer actief

Ik zit ook al een week op een pakketje te wachten, gister was die verstuurd, maar de code doet het ook niet.
    Normaal heb ik het de volgende dag binnen, dus best irritant dit.

15. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik heb vrijdag besteld en had het dinsdag al binnen! Ik denk dus echt dat het aan de post ligt. Omdat de ene langer moet wachten en de ander minder lang..

16. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde. Ik had alleen gemaild omdat ik dacht dat het verkeerd was gegaan, verder geen bijbedoelingen.

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik heb het pakketje binnen! Alleen ontbrak er een jurkje die ik besteld had (wel met briefje erbij), hopelijk wordt ie nagestuurd, maar ben bang dat ik pech heb. En 't was zo'n mooi jurkje :(

18. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Op de beginpagina staat dat de bestellingen langer kunnen duren en de t en t code na 1 tot 2 dagen pas zichtbaar is. Dus het klopt wel.

19. nelta

nelta VIP lid

28 apr 2009
    18.625
    9.137
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier donderdag besteld, zondag mail dat het verzonden was en dinsdag was het binnen.

20. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb ook do besteld en wo binnen

Deel Deze Pagina