Hoi hoi , Ik lees al eventjes mee met verschillende topics . En dacht open zelf een onderwerp voor de gene die in die vreselijke 2 weken zitten zoals ik. Ik had rond 3 jan mijn eisprong cyclus van 26 dagen. Rond die dagen ook geklust . Op 3 jan kreeg ik ontzettende buikpijn wat 3 dagen aanhield en steken tijdens het klussen . Nu heb ik sinds die dag nog steeds rare steekjes in mijn onderbuik die doorlopen naar mijn lies . Ook mijn humeur is behoorlijk wisselvallig . Loop letterlijk rondjes in de woonkamer omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet en ben erg moe . In eerste instantie dacht ik dat het een blaasontsteking was . Maar die zette niet door . Nu afwachten Op 17 jan heb ik mijn nod . Hoop dat het raak is want mijn gevoel is sterkt dat het gelukt is maar ben bang voor die negatieve zwangerschapstest :x
Mijn nod is ergens tussen 5 en 10 januari. Dit weet ik vanwege follikelmeting op het ziekenhuis. Ik met mijn man zitten middenin de eerste onderzoeken vanwege het uitblijven van een zwangerschap. Ik verwacht niet dat ik zwanger ben, maar ik zit te wachten op mijn menstruatie zodat ik bloed kan laten prikken en zo verder kan. Nog twee dagen ...
Spannend voor jou dan allemaal Jenneke! Ik heb gister avond mijn urine gestickt omdat alles ook heel erg op een blaasonsteking lijkt Daarop was ook te zien dat ik dat misschien heb straks urine wegbrengen en dan maar afwachten wat de huisarts zegt .
Spannend. Hopelijk is het raak. Ik ga woensdag (of misschien vanavond) een zwangerschapstest doen. Eisprong was 27/28 december. op 29 dec een echo gehad en er waren 2 eitjes gesprongen. Heb ook sterk het gevoel dat het is gelukt. even afwachten nog. Jenneke, jullie veel succes in het traject. Hopelijk blijkt toch dat je zwanger bent.
Spannend ! Heb je al symptomen ? Miss tweeling ? Vanmorgen urine gebracht ze had meteen gekeken en bleek blaas ontsteking te zijn. Maar hou toch mijn hoop nog vast . Gister zou het moeten ingenesteld zijn . Dus het kan nog Haha .
Ik ben inmiddels ongesteld geworden, zoals verwacht. Woensdag kan ik bloed laten prikken. En dan zal ik op korte termijn wel horen of en wat er mis is waardoor ik maar niet zwanger worden. Inmiddels in ronde 14 aangekomen.
Pfff hoop dat het lukt ondanks er miss iets uit komt. Als ze de oorzaak weten kunnen ze het miss ook wel verhelpen. ! Dat is dan wel weer het positieve er aan !
Ik momenteel al ronde 15. Mijn eisprong was op 28/12. Ik heb mezelf niet kunnen inhouden en deze morgen al een test gedaan. Deze was negatief. Zit wel al op cyclusdag 37. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben nog eens een test doen en anders naar de gynaecologe bellen. Wachten is verschrikkelijk. Vooral met zo'n lange cyclussen..