Wie herkent het.. t gevoel alsof je onderbuik ( zeg maar t stukje tussen je navel en de snee in) nog steeds niet van jezelf is.. Dat t nog steeds min of meer beurs voelt, als je er een ietwat strakke (onder)broek overheen trekt? dat het gevoel anders is dan dat t was in dat stuk buik? Ik had gedacht dat mn buik nu wel weer eens normaal zou gaan voelen, maar kennelijk heeft t nog meer tijd nodig of gaat t niet beter wordend dan dit? Gijs is bijna 22 maanden geleden met een keizersnee geboren..
Ik heb hetzelfde. Twijfel soms of ik niet terug moet gaan naar de dokter. Het doet echt nog pijn soms. Als ik veel doe, toen ik laatst vloog, het doet gewoon soms nog zeer. Ook is het nog gevoelloos op een bepaald gebied! Denk dat het erbij hoort..maar twijfel wel!!
Ik heb ook nog altijd last. Als ik bijv. tegen iets aan leun. Toch veranderd het gevoel om het litteken heen. Was eerst een beetje doof gevoel maar het is nu een beetje prikkelend. Lastig uit te leggen. Ik blijf ook maar last houden van de zijkanten van mijn onderbuik. Daar ben ik maandag voor naar de dokter gegaan maar zij gaf aan dat dit nog meer de tijd nodig heeft.
Met mijn eerste ks heb ik denk wel drie jaar een dof doof gevoel gehouden. Nu met mijn tweede ks vorig jaar heb ik nergens last van gehad zo appart. Dus als het goed is moet het ooit goed trekken.. En anders even aan de ha of gyn na vragen...
Hier ook delen gevoelloos, delen gevoelig, soms trekken, kribelen, beursig....tja het is naturllijk ook wel een enorme jaap van een snee. Ik verwacht en hoop dat het ooit over gaat
Ja dat stukje tussen de snee en je navel... is bij mij ook soort van beurs! Maar op zich is de KS pas 14 dagen geleden dus is misschien niet zo gek.
Het hoort er bij hoor dames dus no worries! Milan is nu bijna 1 jaar, en het gevoel is nu bijna weer helemaal terug Bij Vigo duurde het ook ongeveer een jaar.
Ook hier een verdoofd gevoel 2 jaar na de ks. En net een tweede ks gehad.. De gyn zei dat dat waarschijnlijk niet meer zal bij draaien...
same here nog steeds geen gevoel daar en durf er ook niks op te hebben maar dat zit meer tussen mijn oren denk ik.
Mijn tip.... Veel masseren! En dan niet dat zachte geaai als je een beetje lotion opsmeert, maar echt flink de huid kneden, uiteraard is het wel zo fijn met een lotion of olie
Hier ook nog steeds hoor, en mijn kindjes zijn ook 22 maanden. Ik verga ook van pijn als ik ongesteld moet worden, heb het gevoel dat mijn ks-wond uit elkaar spat. Ik voel mijn litteken ook bij sterke weersveranderingen, maar dat schijnen veel mensen te hebben met littekens.
Na een jaar had ik er weer gevoel in. Eerst heel doof, daarna prikkelend en daarna was het weer terug. Niet vergeten wat ze allemaal hebben doorgesneden hoor!!! Alle kleine zenuwen moeten weer aan elkaar groeien