hallo, ik was benieuwd of andere zwangeren nog extra vitamines slikken tijdens de zwangerschap. en ik vroeg mij af of jullie ook zwangerschapsslips kopen. als ik ze zie vind ik ze zo groot. maar misschien is het wel heel fijn. ik was gewoon even benieuwd groeten
Over de 'slips' kan ik je geen advies geven, maar over vitamines wel. Ik slik elke dag vitaminepillen, speciaal voor de zwangere vrouw. Daar zit ook meteen de juiste hoeveelheid foliumzuur in en verder alles wat de zwangere vrouw nodig heeft. Ik heb die gewoon van de Etos (eigen merk)
Ik slik Gravitamon; een multivitamine voor de zwangere vrouw. En over de slips, ze zijn idd giga, maar ik vind ze persoonlijk wel heel lekker zitten! Vooral met een giga buik Tsja, iets anders past niet eens meer eigenlijk
In het begin heb ik foliumzuur genomen, maar voor de rest neem ik geen extra vitamines. Ik vind ze niet nodig voor mezelf (of voor het kleintje). Wat slips betreft, Ik heb een zwangerschaps slip gekocht, maar kon het helemaal niet aantrekken. Ik heb het stomme eigenschap dat ik geen elastiek tegen mijn buik kan hebben. Dus geen slips met elastiek aan de bovenkant of broeken die aan de voorkant boven je buik elastiek hebben. Ik vind ze heel erg vervelend. Maar dit is denk ik heel erg persoonlijk. Ik doe nu hele oude slips aan (de elastiekjes daarvan zijn uitgewerkt ), gelukkig had ik ze nog net niet weggegooid.
Ik slik vitamines van de kruidvat voor zwangeren... lekker goedkoop. Verder zijn ze idd groot maar erg comfi die slips, geen gedoe met randjes die niet zo lekker zitten. Andere onderbroeken knellen toch een beetje
vitamines.. gravitamon.. sinds vandaag ook aan de darm flora van vsm mamma..(moeilijke stoelgang) kijken of het helpt. slips.. neeeej ook nog niet aan gedacht maar oook nog niet gemist.. houd het gewoon bij me eigen.. wel een paar gewone gekocht ipv string.. deze vind ik nou ook niet meer heel prettig dragenl..
Ik heb op aanraden van de vk Davitamon Femnatal. Na mijn vorige miskraam veelbloed verloren. Na 4 dagen bloedonderzoek gehad en alle waarden waren (mede dankzij de pillen) perfect. Slik ze dus nu weer. Als je gewone vitamines slikt zit daar ook vaak vitamine D in. Dat kan je dus beter laten aangezien dat niet echt goed is. Zit hier dus ook niet in.
I.v.m. met vermoeidheid ben ik Gravitamon gaan slikken. Merk zelf geen verschil. Doordat mijn ijzer behoorlijk is gezakt slik ik nu ook Floradix. En ja, die slips heb ik ook. Niet in stringvorm, dat vind ik persoonlijk echt helemaal niets. Zo'n gigaonderbroek en dan vanachteren ineens toch een string, no thank you. Maar in slipvorm zitten ze wel goed. Bovendien heb je dan niet van de lijnen op je buik onder je kleding zitten. Als ik een gewone slip aanheb, zie je die rand altijd onder mijn kleren. Dat vind ik erg lelijk. Vandaar dus.
Ik slik geen vitamines, eet gezond en gevarieerd genoeg en wat de slips betreft kheb er 3 maar ehh ja draag ze eigenlijk (nog) niet, de zw. schaps beha's wel!
Ik gebruik extra vitamine's gravitamon. baat het niet dan schaat het niet. Ik heb wel zwangerschaps slips vond het niet prettig dat het onder me buik zit dus lekker over me buik. ja ach sexy is het niet maar het zit zo lekker
Ik slik ook sinds kort zwangerschapspitamientjes Zoal hierboven al stond; baadt het niet, schaad het niet, schaad het niet Zwangerschapsslips draag ik nog niet, maar die wil ik binnenkort wel gaan aanschaffen! Mijn normale onderbroeken zitten niet echt lekker meer (op een paar naar)
Ik slik multivitamine voor de zwangere vrouw van Kruidvat eigen merk. Zwangerschapsslips heb ik nog niet nodig maar bij de vorige zwangerschappen droeg ik ze wel.Ik vond het lastig als mijn onderbroek onder mijn buik bleef hangen en had dus liever de oncharmante zwangerschapsslips die lekker over mijn buik gingen.Dus die ga ik straks vast wel weer kopen.
als je misschien op een gegeven moment moeite krijgt mt die grote pillen van het kruitvat. die van graviscon zijn makkelijker door te slikken.
Gravitamon slik ik, mijn VK vertelde dat dit de beste was (neem aan dat ze geen reclame aan het maken was). Overigens niet heel goedkoop, maar ja, slikte ze al meer dan een jaar. Over die slips: nog geen idee, maar die buik heb ik voorlopig nog niet denk na al mijn overgeven
Ik slik gravitamon. Ik heb 2 zwangerschapsslips en ze zitten met als ik last heb van mijn buik veel prettiger.
Eerst heb ik foliumzuur gebruikt, en nu gebruik ik gravitamon. Mijn vk heeft me dit ook aangeraden omdat ik altijd zo moe ben (maar geen ijzertekort of iets dergelijks) Ik draag nog steeds mijn gewone strings, maar als de buik echt dik wordt dan lijken die slips me fijner zitten.
Ik slik nu alleen nog vis capsules (voor de hersentjes van de kleine.) En sinds vandaag draag ik voor t eerst zo'n zwangerschapsslip. Niet sexy maar ze zitten als gegoten.