Wie weet raad.... Ben gister cd 13 bij gyn geweest, hij zag follikel van 19 mm, en ik had gister aan het begin vd middag een heel licht positieve ovutest. Heb net cd 14 weer een test gedaan maar die was helemaal negatief!! Heb normaal gesproken op cd 15 mn eisprong en zou nu toch een licht positieve ovutest moeten hebben.... Heeft iemand hier ervaring mee en weet iemand hoe dit kan?? Een follikel van 19 mm is toch al best groot?? De gyn zei dat ie ongv. met 2 dg zou moeten springen maar dan zou ik toch iets op de test moeten zien? Heb er direct 2 gedaan, beide negatief. Kan een follikel zich ook weer terug trekken ofzo? Ben wel in het bezit van een cyste, kan dit er iets mee te maken hebben?
Denk dat je morgen meer ziet. Geen zorgen, eitje kan ook wel 25 mm worden voordat 'ie besluit de big jump te nemen . Als er morgenochtend nog totaal geen verkleuring is te zien zou ik het pas raar vinden. Succes!
Mijn ei was op zaterdagochtend 19,3 mm. Zaterdagmiddag nog een nega ovutest. Zaterdagavond al wat donkerder/bijna posi en zondag was hij knal positief. Eitje is uiteindelijk op maandag gesprongen.
Bij mij sprong 'ie meestal pas rond 24 mm, dat hoeft niet precies rond 20 mm te zijn. Het kan altijd eerder of later, dus gewoon doorgaan met testen en klussen!