Vandaag cd 11 echo gehad. Baarmoederslijm was 0.3 is dat heel slecht of kan dat nog alle kanten op? Hopelijk heeft iemand hier ervaring mee! gr vruchtje
Hoi op dag 11 heb ik 2 keer 6 mm en 1 keer 7 mm. 0,3 is neem ik aan 3 mm? Dat is nog wel aan de dunne kant. Ik duim dat het nog even door wil groeien! 10 is ongeveer wat je moet hebben rond je eisprong.
Nou ik moet woensdag terug komen dus wacht het nog maar rustig af. Maak me teveel zorgen en vaak is het achteraf voor niets. Lief dat je voor me duimt. gr vruchtje
Ik hoop het zo wordt er voor het eerst sinds 2 jaar dat we bezig zijn echt depressief van. Zo van heb ik eindelijk eitjes is dat "misschien" weer niet goed. Echoscopiste zei ook zo van misschien groeit het beter in de 2e helft van je cyclus en veel clomid gebruikers hebben last van wat dunner slijmvlies, maar te dik is toch ook weer niet goed?
Ik weet niet hoe het zit met te dik slijm. Niet depri worden, daar bereik je niks mee. Makkelijker gezegt dan gedaan, ik heb zelf ook wel eens last van, maar probeer er niet te lang in te blijven hangen. Leuke dingen doen met je mannetje enzo. Dikke knuff
Je bent een lieverd. Echt respect voor je ook hoe je er mee omgaat. Maar het wordt zeker beloond! dikke knuf terug en ik ga niet meer depri zitten zijn.
Goed nieuws. Bij de echo van afgelopen vrijdag was mijn baarmoederslijm 7 mm, dik genoeg volgens echoscopist. Even voor de zekerheid met gyn gebeld en mag wel gewoon 10 dgn die dupasthon slikken. Ben weer helemaal blij. gr vruchtje