Ik ben sinds deze maand bezig met ovulatietesten dus het is nog even zoeken voor mij.. Nu heb ik zojuist positief getest (zie foto) maar ik vraag me af of dit al positief genoeg is voor een piek? Ik lees ook berichten dat de streep even duidelijk als of duidelijker moet zijn dan de controlestreep wat denken jullie?
Klopt wat je zegt: de teststreep moet minstens even donker zijn als de controlestreep. Denk dat je tegen je piek aanzit, zou even doortesten
Ik snap je reactie niet helemaal, bedoel je dat ie nog meer gaat 'knallen' of juist dat dit ook de piek kan zijn?
Dat weet ik niet maar niet iedereen heeft een hele donkere streep. Is dit je eerste maand met ovutesten? Daarom zeg ik als je hem heb dan zie je het Kijk op de foto die onderste is de knaller maar dat heeft niet iedereen. tuurlijk zou zeker doortesten en zou ook zeker seks hebben in deze periode om voorraadje aan te leggen. Dan ben je iig nooit te laat of dat je heb gemist heb. als ie nog donkerder wordt twee keer per dag testen
Ik hoop m inderdaad nog zo donker te krijgen als bij jou, die is inderdaad heeel duidelijk haha. Tegelijk ben ik bang dat ik m mis als ik nog afwacht... Lastig hoor. Is inderdaad mijn 1e maand met ovulatietesten zoals je merkt haha
Geeft niet we zijn allemaal een keer begonnen. Zolang je gewoon seks heb mis je hem ook niet. Geloof me heb het 1x gehad en dat is echt heeeel erg balen. Kwam ik er achter dat ik een korte cyclus had.
Lekker doortesten en niet drinken 3 uur ervoor. En als je twijfelt twee keer per dag...mis je hem ook niet
1maand met ovulatietesten aan de gang gegaan. Mijn piek was net zoals jou streepje. Ik heb toen ook doorgetest omdat iedereen zei dat die veel donkerder moest. Nou hij liep alleen maar af... En kijk mijn banner Ik zou het hoe dan ook gezellig maken
Ik had gisteravond een test vergelijkbaar met die van jou, en vanmorgen knalde hij! Ik hoop dat die van jou morgenochtend dan ook zo positief is, heb je tenminste geen twijfel. Spannend!
Ahh dat lijkt me echt balen, daar ben ik inderdaad bang voor.. Haha veel seks is dus gewoon altijd het antwoord, staat genoteerd
Heel vergelijkbaar inderdaad! Ga morgen sowieso nog doortesten maar vanavond vast 'aan de bak' in ieder geval
Jaaa veel seks vooral rond de de tijd dat je weer gaat testen om de dag even en dan na je ei nog een keer...voorraadje aanleggen