Hi! Na ruim 3 jaar van proberen zwanger te worden en diverse onderzoeken bleek dat mijn partner onvruchtbaar was. Een erg verdrietige periode was dat. Toen we dat een plekje gegeven hadden, hebben we besloten onze kinderwens verder in vervulling te laten gaan door middel van een donor uit Denemarken. En wat een geluk hebben wij gehad want na de eerste inseminatie was ik zwanger! Ondertussen hebben wij een prachtige dochter van 2 en willen we voor een broertje of zusje gaan. Helaas na 2 mislukte pogingen hebben we nu nog 1 kans op een broertje of zusje van dezelfde donor. Maar wat als dit niet lukt....Laten we het dan bij een kind of gaan we op zoek naar een andere donor. Echt een heel lastige keuze. Zijn er meer mensen die deze keuze hebben moeten maken of gemaakt hebben? En hoe hebben jullie deze keuze gemaakt. Ik ben echt heel erg benieuwd. Hoor graag van jullie
Die keuze is toch echt wat jullie willen. Hier hetzelfde verhaal man onvruchtbaar dus een donor. Naar de eerste toch nog een wens voor een 2e maar wij waren wel heel duidelijk tegen elkaar dat het van dezelfde donor moest zijn. Weet je we zijn al afhankelijk van een donor en heowel we ons daar bij neer gelegd hebben en een prachtige zoon hebben. Vinden we wel dat een eventueel broertje of zusje van dezelfde donor moest zijn ook met herkenning van sommige dingen. Nou wisten wij dat er nog maar weinig zaad was en hadden we wel met elkaar besproken als het op is is het op. Nou hebben wij geluk gehad dat het deze keer wel heel snel ging. Maar wat ik al zeg jullie keuze is echt puur persoonlijk met wat jullie willen. Heel veel succes!!
Konden jullie geen zaad reserveren dan? Hier 12 rietjes gereserveerd voor broertje of zusje. Ik denk dat wij wel zouden kiezen voor een andere donor als die 12 rietjes op zijn. Maar dat zie ik met onze icsi niet nodig zijn. 1 rietje per poging... kunnen we 12xicsi doen. (Maar dat gaan we niet doen)