2,5 maand na mijn miskraam (15 juni) ben ik op 28 augustus alsnog gecuretteerd ! Toen het vloeien was gestopt ( het heeft maar 2 dagen geduurd)en erna gevreeën met mijn partner !!! Nu heb ik zo'n vlinder gevoel in me buik , steken in mijn borsten en last van maagzuur en hoofdpijn , misselijk ,terwijl mijn 'zwangerschap symptomen ' toch al enige tijd weg zijn ! Kan ik dan nu echt zwanger zijn ? Of zit dit nu tussen mijn oren ? Het lijkt me zo sterk !!! Nu is mijn vraag of er mensen zijn die dit is overkomen ? Ik ben ook sinds 1,5 maand overgestapt op de pleister pil ... En volgens mij gyneacoloog werkt hij gewoon !Dus het kan toch bijna niet dat ik zwanger ben ?
Ja dat ga ik zeker doen ! Dankjewel voor je reactie !! Gewoon ff afwachten ..... Geduld is ver te zoeken haha ! 12 september heb ik de na controle van de curettage , misschien staat me wel een verassing te wachten hihi !!!
Ik duim voor een klein wondertje, maar... ik had de eerste cyclus na miskraam echt enorm, enorm veel kwaaltjes en ik was er ook echt, echt heilig van overtuigd dat ik zwanger was. Maar helaas was niets minder waar. Gevalletje zeer heftige PMS. Sinds die tijd heb ik hier veel vergelijkbare verhalen gehoord, van andere vrouwen, die helaas toch niet zwanger bleken te zijn. Blijkbaar is je lichaam na miskraam hormonaal nog erg overhoop... Succes!
Jaa ik ben echt benieuwd !! Ik denk inderdaad ook dat ik het te graag wil en daarom mijn lichaam die signalen geeft ! Pfff maar vandaag toch een beetje overgegeven , heel raar ! Flink duimen dan maar en als er een klein wonderdtje in mijn buik zit zal ik dat meteen laten weten !!! Maar ben bang dat het toch niet zo is !!! Xxx Dankje voor jullie reacties
Ik ben direct na me curetage zwanger geworden! maar niet aan een pil of iets geweest tussendoor! Wel een langere cyclus gehad!
Nou vandaag bij gynaecoloog geweest maar ze heeft geen echo gedaan ! Heb haar wel verteld over mijn kwaaltjes maar volgens haar was de kans klein dat ik zo snel zwanger zou kunnen zijn ! Ze adviseerde me als de klachten niet weg zouden gaan toch even een testje te doen .... Ik denk dat ik een weekje ermee wacht en als nog zo'n zeurende pijn in me buik , maagzuur oprispingen heb en zo'n steken in me borsten toch maar een testje ga uitvoeren ....
Sinds vandaag heftige rugpijn onderin me rug ! Als dit toch tussen me oren zit vind ik het knap hahah