Ik was wel benieuwd of je vriend\man ook van deze site af weet, en of ze ook nieuwsgierig waren wat je hier voor vragen stelt? Ik wil er wel over praten met hem maar voel me er wel een beetje onzeker over,omdat ik elke maand lichaamelijk weer iets (anders) voel en ik bang ben voor de teleurstelling zowel voor mij als voor hem. Ik hoop reacties te krijgen. Ben benieuwd. Liefs Jinky
Hoi hoi, Mijn man weet er ook vanaf en we bespreken ook wel eens dingen die hier gezegd of gevraagd worden. Gelukkig kan ik er met mijn ventje ook goed over praten. Groetjes, Bibu !
mijn man weet het ook. Hij staat er niet zo achter omdat we er volgens hem dan teveel mee bezig zijn. tja meningen verschillen en een beetje heeft hij wel gelijk..........hihi. Nou ja. Ik ben blij dat ie het me gewoon laat doen, soms vraagtie zelfs wel eens wat als ie toevallig wat heeft meegelezen over hoe het bijvoorbeeld is afgelopen. Dat is dan wel weer leuk! Groetjes!
Mijn liefie weet het ook hoor! Kan er met hem goed over babbelen en soms vraagt ie wel eens wat het antwoord van jullie is , als ik zelf een topic geopend heb! Hij vindt het ook wel logisch dat ik op dit forum zit, wil nog zoveel weten en leren over zwanger worden ed.
mijn man weet wel dat ik op de site zit, maar als ik dan weer even ga kijken dan zegt hij; zit je er alweer op? hahaha
Mijn man weet het ook, hij vindt het een beetje lachwekkend. Ook vindt hij dat ik zo te veel dingen lees waardoor ik gestresst raak, ook met het oog op de miskraam die ik heb gehad. Verder kan ik goed met hem praten over het hele zwanger worden en doet hij gezellig mee met ovutesten en tempen. Dat begrijpt hij nu namelijk
mijn vriend weet het niet, in ieder geval niet dat ik weet. Hier kan ik er zoveel over praten als ik wil.. het leeft nog niet zo bij hem dus.. en hij vindt het ook niet leuk om er veel over te praten, pas als hetgebeurt zal dat komen denk ik..
Mijn vriend wete het ook en af en toe vertel ik weleens wat aan hem, maar verder laat íe mij lekker mijn gang gaan.
Mijn vriend weet ook dat ik vaak op deze site zit en lacht zich rot met woorden als hubbie, klussen en nod. En laatst vroeg hij zelfs: '' wanneer moeten de duivels komen" ! Van mij mag hij zo meedoen met het forum. Groetjes Marie
Die van mij weet er ook van, en we bespreken soms ook wel dingen die ik hier lees. We bespreken zoiezo alles met elkaar, dus dat is wel fijn.
In het begin voelde ik mij net als jou. Mijn vriend is echt een gevoelsmens en ik kan met hem over alles praten maar vond het toch wat raar om het forum te bespreken. Uiteindelijk gewoon verteld en nu hebben we het wel eens over het forum. Hij vindt het juist leuk dat ik ergens over mijn zwangerschap kan praten. Dit vond hij ook over het zwanger worden.