hele erge buikpijn, wat daar tegen te doen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by kiimberleeyy, Aug 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    ik heb sinds 3 dagen nu hele erge buikpijn de hele dag door met soms de neiging dat ik moet spuugen.. ik ben vandaag 4 dagen overtijd, en ik test alleen maar negatief (gister nog getest).
    ik heb al neurofen ingenomen tegen de buikpijn maar die helpen niet, weten jullie misschien iets wat wel helpt ?
    trek in eten heb ik ook absoluut niet, vanmiddag om half 11:30u 1 broodje gehad en ik krijg er nu niks meer in..

2. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Waar zit de pijn? Links, rechts of overal? En mag je wel neurofen als je zwanger zou zijn? Oké, dan is het nog pril en is er nog geen bloedband maar mss wel mee uitkijken?!

3. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    de pijn zit overal, en ik weet niet of ik wel neurofen mag hebben, maar ik neem ze niet meer want ze helpen toch niet..
    maar ik wordt zo gek van die pijn, en soms heb ik ook uitstraling naar mijn bovenbenen een heel zwaar gevoel en soort van groeipijn !

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik heb dit ook, al vanaf m'n ei en had dit m'n eerste zwangerschap ook, tot een week of 14.
    Rustig aan doen helpt bij mij en kleine beetjes eten en als t erg heftig is, op je rug liggen, liefst met een warme kruik.

5. Wiety

Wiety Lid

Aug 19, 2011
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb ook hele erge last van buik pijn.. ik moet nog tot het weekend wachten met testen, maar morgen zou ik al een vroege test kunnen doen.. ik hoorde dat dit soort pijn met vermoeidheid te maken kan hebben, dus misschien heb je heel veel gedaan de afgelopen tijd..
    succes!

6. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    bedankt poppenkop, ik zal het proberen !
    maar je wordt er toch heel onzeker van, en daar wordt ik knetter gek van pfff !

7. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    hallo wiety,

ik heb de afgelopen dagen/tijd niks byzonders of veel gedaan, ik ben werkloos en zit alle dagen thuis ja af en toe even het huishouden doen maar voor de rest niets.. (saai leventje i know hihi) ;) dus ik ozu het niet weten..

8. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    Mss toch contact opnemen met de ha? Als je zo´n pijn hebt, dat je er bijna van moet overgeven kan dat niet goed zijn. Stel je voor dat je een blindedarmontsteking hebt (wil je niet bang maken) maar dan moet je er wel snel bij zijn.

Ik heb echt niet zo´n pijn gehad, wel wat buikpijn en dat het gevoelig was maar niet zoals jij.

9. kiimberleeyy

kiimberleeyy Actief lid

Mar 18, 2011
    230
    1
    18
    Female
    Thuizorg
    Markelo
    toen ik in maart dit jaar zwanger was (helaas een mk gehad:() maar toen had ik precies het zelfde als wat ik nu heb, alleen dat duurde niet zo lang dat was maar 2 dagen en toen hield het op en daarna geen klachten gehad alleen om de 15 min plassen:S

10. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,446
    2
    38
    He, vervelend dat je een miskraam hebt gehad :(. Kan het mss een blaasontsteking zijn?
    Als ik terugkijk, had ik ook hele erg moeie benen en kon slecht slapen (nog voordat ik overtijd ging) maar dat ging niet gepaard met buikpijn.
    Hmm, ik weet het niet...zou toch maar eens de ha bellen morgen. En eventueel nog een testje doen?!

Share This Page