baarmoederstand

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama007, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik was net bij de VK en die voelde waar de BM nu ligt. En dat was al boven mijn navel. Ze zei dat ie lang en smal was en dat hij/zij heel goed gegroeid is.
    Maar als ik hierzo overal lees, zou hij tussen mijn schaambod en navel moeten liggen.
    Is de hoogte van mijn BM dan zo abnormaal?

2. kvptje

kvptje Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Eerlijk?... geen idee

Je leest idd vaker dat bij anderen de baarmoeder tussen 't schaambot en navel moet liggen. Ik weet van mezelf dat mijn baarmoeder afwijkt naar links (dat was toe met controle voor m'n endometriose gezegd) en de VK heeft dat idd ook gezegd. Verder zei ze er niets over dus ik denk dat ook de ligging van je baarmoeder net als een zwangerschap zelf bij elke vrouw anders is.

Lijkt mij dat je VK dan wel iets gezegd zou hebben.

Liefs,
    Marlene

3. Attie

Attie Lid

12 dec 2006
    7
    0
    0
    Hallo,

Bij mijn laatste controle, toen was ik 18 weken, lag mijn baarmoeder ook al boven mijn navel, wat inderdaad hoger is dan het gemiddelde. Volgens mijn VK maakte dit helemaal niets uit en bovendien ligt bij de ene persoon de navel hoger dan bij de andere.

Groetjes
    Attie

4. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    zo te horen gaat alles naar wens en groeit de kleine goed, dus maak je niet druk om hoe het er bij andere op dit moment zou zijn want iedereen is anders meid, pas als er echt iets zorgwekkends zou zijn zou je dat direct horen en vooralsnog is jouw vk tevreden over hoe je zwangerschap verloopt dus geniet er lekker van ipv je druk te maken hoe het er bij sommige andere aan toe gaat...

liefs smoekie :)

5. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Bedankt voor jullie lieve antwoorden. Volgens mij was ze inderdaad gewoon tevreden :)

Deel Deze Pagina