Hoi Hoi Meiden, Ik heb even een vraagje namens mijn beste vriendin ze is nog geen lid op dit forum dus vandaar dit berichtje via mij Mijn vriendin is ongeveer 2 a 3 weken geleden gestopt met de pil haar laatste menstruatie was op 15 februari, nadat ze is gestopt met de pil heeft ze op 23 feb nog sex gehad zonder condoom, ze heeft nu sinds een paar dagen een opgezette buik, het voelt ook raar aan zegt ze het is net of ze een soort holle buik heeft ofzo, het is een continue gevoel wat ze heeft en ze heeft ook ontzettende honger, ze heeft last van een hele droge mond... ze verteld net dat ze ontzettende dorst heeft en dat ze vanaf 9 uur vanmorgen al 1.5 liter water weg heb zitten werken... Zouden dit verschijnselen kunnen zijn dat ze zwanger is of zeggen jullie mwa ik denk dat het eerder komt omdat ze gestopt is met de pil en dat haar lichaam daar nu op reageert? Het is echt heel erg ik ben zelf 34 weken zwanger en ik kan haar geen advies geven omdat ik veder nergens last van heb gehad in het begin dus ik weet echt niet of dit DE verschijnselen zijn.... En wanneer kan ze dit gaan testen? Alvast bedankt.... Liefs Chantal
Toen ik stopte met de pil had ik ook last van een opgezette buik en veel dorst. Denk dat het toch bij het ontpillen hoort. Wacht eerst maar de 1e nod af.
Ik heb ook erg lang rondgelopen met die vraag. Maar de symptomen die je beschrijft zijn niet echt zwangerschapsymptomen, zoals gevoelige borsten, misselijkheid of moeheid. Natuurlijk kan het best, ik ben ook na de pil meteen zwanger geworden. Nadeel is alleen dat de ontpillingsverschijnselen heel veel lijken op ongesteldheidsverschijnselen en dus weer op zwangerschapsverschijnselen. Als ze niet kan wachten en het echt wil weten, moet ze gewoon een test doen, da's de enige manier om het in deze periode zeker te weten. Laat haar anders in het forum 'zwanger worden' het topic over 'gestopt met de pil' es doornemen om te kijken of ze dingen herkent.
Maar zou ze het nu al kunnen testen dan? of is dat te vroeg... want volgens mij kan ze dat pas na de NOD doen toch ? iig alvast bedankt voor de antwoordjes
Ik las dat ze misschien 23 feb 'zwanger' is geworden, in principe dacht ik dat het HCG hormoon dan direct na de bevruchting begint te produceren. Natuurlijk is het nog niet zo hoog als over een paar weken, maar als de test een streepje geeft is het duidelijk. Maar eigelijk raad ik gewoon aan om nog een paar weken te wachten.
ik zag je topic en dacht: Ze weet toch dat ze zwanger is? Maarre, lijkt mij ook ontpillen hoor... Het is iig te vroeg om te testen, dat kan pas minstens 28 dagen na je laatste menstruatie. Zeker als het pas de eerste ronde is... Dus gewoon wachten tot 15 maart ofzoiets...
Ik denk ook dat het komt omdat ze gestopt is met de pil. En ikdenk ook dat het nog te vroeg is om te testen. zit nu niets anders op dan afwachten tot de NOD maar die kan trouwen ook door het stoppen van de pil veranderen. Suc6 ik begrijp dat je vriendin het graag wil? nog even geduld dus.....
Hahahah dacht ook wel dat sommige meiden dat zouden denken vandaar dat ik maar meteen heb gezegd dat het om mijn vriendin zou gaan zou wel lollig zijn, 34 weken zwanger en het niet weten