Hallo, Gister stelde ik hier een vraag, maar heb helaas nog geen antwoord dus stel ik hem nog maar eens, ik heb gister heel licht roze bloedverlies gehad, en moest vandaag ongesteld worden maar tot nu niet gelukkig mijn vraagje zou de bloedeing van gister een innesteling kunnen zijn< ik had dit bij mijn vorige zwangerschap niet! was maar heel weinig en heb nu nergens last meer van, wel dat ik veel en vaak moet plassen en kleine beetjes, en zeurende onderbuik( alsof ik ieder moment ongesteld word ) dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook, maar er is niks meer tezien, ben met vlagen misselijk en moe, en heb lijkt wel vollere borsten? zou het dan toch en wanneer zal ik dan testen? Hoop op antwoord! Bedankt
hoi een innestelingsbloeding vindt vaker niet dan wel plaats, en is eigenlijk een week voor je ongesteldheid. Je kunt echter wel zwanger zijn, ook dan kun je rond de verwachtte ongesteldheid een klein beetje bloed verliezen. Als het niet doorzet zou ik een test doen. Mirjam
Waar komt dat bloedverlies dan vandaan? het is gelukkig over, en niet meer terug gekomen, en de test was positief!!! Heb wel het gevoel alsof ik ongesteld word, maar dat is normaal heb ik begrepen!