Iemand ervaring met deze AEG inductie fornuis?

Discussie in 'De lounge' gestart door ImAmommy, 27 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hoi meiden,

Wij willen heel graag deze inductiefornuis van AEG aanschaffen voor onze nieuwe woning, maar kunnen deze alleen via bol.com bestellen. Link:

https://www.bol.com/nl/p/aeg-47036iu-mn/9200000019037377/?suggestionType=browse#product_specifications

We vinden hem heel mooi uitzien in vergelijking met de fornuizen die we tot nu toe in mediamarkt/bcc tegen zijn gekomen. Ook de merk spreekt ons erg aan. Alleen kunnen we hem nergens in de winkel van dichtbij bekijken en hebben dergelijke dingen nooit bij bol.com besteld. Dus twijfelen we nog een beetje... ;)

Iemand hier ervaring mee? Of met het bestellen van dergelijke producten bij bol.com?

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Niemand?

Jammer! Denk dan dat we hem dan gewoon moeten vergeten....

3. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.911
    113
    Vrouw
    Niet met dit type, wel met AEG inductieplaat: daar zijn we nog steeds erg blij mee. Nu 4,5 jaar in gebruik en ziet er nog als nieuw uit.

4. mamaliesjejuult

mamaliesjejuult Actief lid

7 jul 2011
    173
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze inductiekookplaat en oven ( wel allebei apart ingebouwd) gebruik ik nu een 5,5 jaar. Hij is niet slecht, maar kan niet aan onze Siemens kookplaat ( Siemens kan veel meer, was natuurlijk ook wel duurder in aankoop) . Alles in onze keuken is nu van aeg, maar wanneer we die moeten vervangen , dan is dat weer siemens, maar ik denk dat iedereen wel zijn voorkeur heeft

5. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Oh echt? Ik heb ook een mooie siemens gevonden en die is idd wat duurder. Maar die kunnen we gewoon van dichtbij bekijken in de winkel. Zal me er eens wat meer in gaan verdiepen dan! Dank voor je reactie. Ik heb nog geen ervaring met electrisch koken en ben me nog aan het verdiepen in waar ik allemaal rekening mee moet houden.. in welke opzichten vond jij de siemens beter?

Deel Deze Pagina