Fotograaf kinderen

Discussion in 'Na de bevalling' started by allie, Dec 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. allie

allie Lid

Feb 4, 2011
    79
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste lezers,
    Ik had na een tip op zwangerschapspagina.nl een afspraak gemaakt voor een kindershoot bij 1xmodel in Soest (Loek van Walsem).
    Ik kwam de tip in verschillende posts op de site tegen... Maar wat een tegenvaller...! Ik denk dat de tips vals zijn en door de fotograaf er zelf op zijn gezet. Daarom hoop ik dat jullie dit lezen! De fotograaf belooft een foto shoot van een 3 kwartier/een uur, hij is met mijn 2 kinderen amper 10 minuten bezig geweest. Hij ging heel arrogant en bazig te werk, mijn kinderen vonden het helemaal niet leuk en lachten wel, maar omdat hij het afdwong om een vervelende manier en dat zie je ook op de foto's. Ik vond de hele shoot een regelrechte ramp en heeft ook geen mooi resultaat opgeleverd....Je kunt zelf wel aangeven wat je leuk vindt om op de foto te hebben, of ideeen qua kleur kleding en achtergrond, maar daar luistert hij helemaal niet naar.
    Ik dacht dat de shoot maar 10 minuten duurde omdat hij heel snel hele mooie foto's had gemaakt, maar dat bleek achteraf dus niet zo.
    Heel vervelende ervaring. Tijd en geldverspilling... Rare dingen ook; hij reageert niet op vragen via de mail, ik moest tijdens de shoot al toezeggen wat ik wilde bestellen (terwijl je dat blijkbaar later ook nog kunt beslissen), verzendkosten voor een gewonen foto zijn 7 euro terwijl de envelop gewoon gestempeld is met 2,76 euro.... Geldklopperij aan alle kanten..... Heel erg jammer dus... Maar als jullie nog eens echt goede tips hebben voor een fotograaf hoor ik het graag..

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vervelend.

Vind de voorbeeld foto's op z'n website ook absoluut niet mooi..

Share This Page