Ik snap er niks meer van. Ik bloed al vanaf vorige week zondag. Het begon met 2 dagen lichtroze bloedverlies en werd daarna heftiger. Met name vanaf afgelopen donderdag werd het heel heftig. Echt enorm veel bloedverlies en zondag kwam er iets naar buiten. Ik dacht aan het vruchtzakje omdat het wat dikker en harder was dan normale stolsels. Het gekke is alleen dat mijn testen nog steeds even donker zijn als vorige week en voordat het bloeden begon. De ovu.test is zelfs nog donkerder. Ik was maar 5/6 weken dus de testen zouden nu toch wel eens lichter moeten worden? Ik weet echt niet wat ik hiermee aan moet. In mijn album staat een ovu.test. Mijn zw.test ziet er hetzelfde uit. Net getest met middagurine. Iemand enig idee hoe lang het normaal gesproken duurt voor je testen lichter worden? Ik ben bang dat er misschien iets anders aan de hand is (BBZ?)
hey meid als je een bbz vermoed ( waar de symptomen ook een bloeding tijdens de zwangerschap van zijn) zou ik meteen naar de HA gaan en een echo vragen, het kan namelijk erg gevaarlijk zijn als je eileider op knappen staat heb het zelf meegemaakt dat ze aan een BBZ dachten en dan wil je er liever optijd bij zijn. verder kan het wel een maand duren voordat de test negatief is, al denk ik dat hij wel eerder negatief had moeten zijn bij jou omdat je pas 5 weekjes was.. ik zou sowieso even contact opnemen met een vk ( maakt niet uit welke, gewoon eentje opbellen uit de telefoongids) beter 2 x teveel, dan 1 x te weinig meid liefs daantje
Tsja vind het ook zo raar. Dat ie nog positief is ok, maar hij zou toch wel lichter moeten worden lijkt mij? Hij knalt er nog steeds af...
Het kan soms erg lang duren. De laatste miskraam ben ik bij 7 weken gecurreteerd en vijf weken later nog een lichte test. Na drie weken zelfs nog een knal positieve test . Bij mijn eerste miskraam duurde het ook 4 weken, maar was toen al wel 10 weken zwanger geweest. Toch zou ik als ik jou was even een controle-echo vragen. Je kan het vruchtzakje al kwijt zijn, maar als er nog zwangerschapsweefsel zit blijf je hcg aanmaken. Een bbz kunnen ze via een echo niet altijd uitsluiten, maar ze kunnen altijd bloed prikken om te zien of het hcg niet te hoog is of teveel stijgt. Strekte en even bellen!
Ik verloor helderrood bloed in combinatie met een hele felle stekende pijn, die in aanvallen kwam. Ik verloor geen stolsels, maar bij een week of 7 verloor ik van die hele lange lappen doorzichtig vlies. Het schijnt baarmoederslijmvlies te zijn. Het zag er heel vreemd uit vond ik.
Ik heb bij mijn bbz ook geen stolsels veloren , ook alleen helderrood bloed met net als Trees stekende pijnen , zo pijn dat ik er echt misselijk van werd en moest overgeven .. als je twijfelt altijd bellen !
ik zou sowieso ff bellen.. misschien raar, maar ben je er wel zeker van dat t een mk is geweest.. als ik zo je verhaal lees dan twijfel ik daaraan nl.. ik wilde dit eigenlijk niet zeggen om je geen valse hoop te geven, maar nu je testen ook posi blijven.. (wat best mogelijk is trouwens hoor na ee mk.) toen ik in nov een mk had na 5,3 wk had ik 2 dgn na het begin van t vloeien al een negatieve test. maar dat verschilt per persoon begrijp ik..misschien kan je je vk bellen.. je zou dan nu ruim 6 wk zijn toch? dan zou ze zkeer wat moeten kunnen zien op de echo.. en een bbz is ook niet iets dat je moet verwaarlozen...ik zou iig bellen.. geeft zekerheid.. de een of de andere manier... dikke knuf meis..
Mosie, bij beide mk's duurde het bij mij 6 wkn voor de zs-testen negatief waren. En pas 2 wkn na de mk zag ik afname van kleurintensiteit van de teststreep. Ik sluit me volledig aan bij de anderen: bellen die vk! Ook al heb je nog niet eens een intake gehad. Anders kun je ook de ha bellen natuurlijk, die zal je ook helpen. Sterkte er mee!
Hallo mosie, Ik heb op 8-2-2009 een miskraam gehad met 12 weken. Na ruim 6 weken, (gisteren) weer licht positief getest. Ik heb mijn ha gebeld en kon gelijk terecht voor bloedafname. Vanochtend gebeld voor de uitslag en had nog hcg in mijn bloed (waarde was 46) Ik moet volgende week weer terug en dan gaan ze kijken of het minder is geworden. Maar net wat je zegt je was maar 5/6 weken dus je zou denken dat het dan sneller uit je lichaam is. Heel veel sterkte! Mala
Bedankt voor alle reacties: Bruisje: als dit geen mk was weet ik het ook niet meer. Heb veel weefsel, stolsels en bloed verloren dus dit moet echt wel een mk geweest zijn. Ik zal de vk wel even bellen. Het bloeden is nu trouwens veeeel minder geworden. Bijna niks meer dus ik hoop dat ik het snel achter de rug heb en weer vooruit kan kijken..