Na 1 jaar borstvoeding te hebben gegeven vraagt mijn mannetje er niet meer om en dit is voor mij het moment om te stoppen. Ik heb het weer heerlijk gevonden (ja ook soms verdomde moeilijk en zwaar) en het ziet ernaar uit dat mijn borstvoedingsperiode compleet is afgesloten. Ik heb 3 kinderen allemaal tot rond 1 jaar bv gegeven en ben er trots op! Maar nu is het klaar.... Ik vindt het altijd zo'n emotionele afsluiter en nu des te meer want er komt geen kindje meer bij (helaas, ik wil wel maar mijn wederhelft niet) dat maakt het nog iets moeilijker dan dat het al is. Wel vindt ik het fijn dat mijn lichaam weer compleet van mij is maar ik heb het natuurlijk met liefde gedaan! Maar nu is het afgelopen...... De dagen dat ik mijn kinderen mocht voeden zijn voorbij.... Maar ik ben ontzettend blij dat ik het gedaan heb met alle liefde van de wereld 💗
Wees super trots op jezelf! Dat ben ik wel!! Ik was bij de eerste ook verdrietig dat het stopte, maar bij de tweede helemaal niet ..ik was en ben er helemaal klaar mee.
Thx ! Ja dat ben ik ook wel...... Heb genoeg gegeven hahahaha... Maar het is altijd zo'n dingetje...zo'n afsluiting van iets. En nu vooral...
Mag je trots op zijn! Ik kan me goed voorstellen dat je er emotioneel van wordt. Mijn dochter drinkt nog twee keer per dag bij mij en ik denk dat ik ook even emotioneel ben als ze ermee stopt.
Wat grappig dat je steeds je naam veranderd.....telkens ben je opeens verdwenen dan lees ik ergens weer topics en daar sta je weer tussen de reacties... Ben wel benieuwd waarom? Jammer trouwens dat je man geen vierde wil....hier is het na drie ook klaar...maar bij mij blijft het toch een beetje knagen nog (soms)
Het vrouwenlichaam is toch iets geweldig als je erbij stilstaat! Je mag er echt trots op zijn drie kindjes aan de borst te hebben gehad. Nu zal het eventjes moeilijk worden voor je denk ik, beetje loslaten. Maar inderdaad terug je lichaam helemaal voor jezelf Trakteer jezelf maar op een nieuw kledingstuk ofzo, je hebt het verdient!
Hahahah ben echt te herkenbaar he Klopt ik heb erg vaak mijn naam verandert de laatste tijd...daar had ik natuurlijk gewoon mijn redenen voor Niet leuk he als je wel wilt maar je man niet
Hihi als je weer weg bent ben ik altijd weer benieuwd onder welke naam je weer ergen op duikt ... En nee niet leuk als je niet op 1 lijn staat samen...ik heb altijd geroepen 3 of 4 en man riep 2 of 3... Tja.....het zijn er nu drie en dat is iets waar we heel erg dankbaar voor zijn!! En toch soms.....ach je kent het wel!! ( en mijn man heeft dit dus juist niet...vind het heel druk, en dat is het ook....maar ja)