gezocht: iemand die sieraden maakt

Discussion in 'De lounge' started by mel123, Dec 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Hier op het forum zijn vast wel meiden die zelf sieraden maken van steentjes, kraaltjes e.d. ;)
    Ben zelf niet zo crea... dus ben op zoek naar iemand die iets voor mij wil maken.
    Als je me wilt helpen zou je me dan willen pben? :)

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

May 18, 2010
    2,644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Vraag het even aan Heitjekarweitje. Zij is daar echt heel goed in.

3. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wat zoek je precies?

4. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    nou... ik ben op zoek naar witte sieraden (met zo min mogelijk zilverkleurige dingetjes) voor bij mijn trouwjurk en ben niet zo weg van parels, dus iets met witte en doorzichtige stenen bv lijkt mij wel heel mooi

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik dacht laat ik eerst even kijken of ik je naam al tegen zou komen.;)

6. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom :)
    Als iemand wil helpen dan stuur ik je een foto van de jurk (die wil ik natuurlijk liever niet hier op het forum neerzetten ;))

Dus als iemand wil helpen pb me aub even, kunnen we verder afspreken van hoe of wat... je zou me er erg mee helpen!

7. mel123

mel123 Actief lid

Nov 21, 2007
    369
    0
    0
    niemand die het kan/wil maken?

8. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb jaren sieraden gemaakt, webshops gehad en zelfs in het buitenland veel verkocht maar het ligt momenteel even stil. Ben met een nieuwe webshop bezig en er zit natuurlijk iets anders aan te komen wat mijn tijd / energie / creativiteit even opslokt. ;)

Ik kan je wel een paar voorbeeldfoto's sturen als je wilt. Ik werk zelf veel met edelstenen, zilver, maar ook met iets goedkopere materialen. De foto's staan alleen niet op m'n laptop, maar op m'n PC (en die is even buiten werking maar hopelijk eind deze week weer online i.v.m. verhuizing van zolder naar beneden) dus ik kan je niet direct iets laten zien.
    Mochten mijn ontwerpen niets voor je zijn heb ik nog wel een adresje voor je van iemand die prachtige dingen maakt.
    Ik hoor 't wel als je iets wilt zien!

Share This Page