Hier op het forum zijn vast wel meiden die zelf sieraden maken van steentjes, kraaltjes e.d. Ben zelf niet zo crea... dus ben op zoek naar iemand die iets voor mij wil maken. Als je me wilt helpen zou je me dan willen pben?
nou... ik ben op zoek naar witte sieraden (met zo min mogelijk zilverkleurige dingetjes) voor bij mijn trouwjurk en ben niet zo weg van parels, dus iets met witte en doorzichtige stenen bv lijkt mij wel heel mooi
Andere ideeen zijn natuurlijk ook welkom Als iemand wil helpen dan stuur ik je een foto van de jurk (die wil ik natuurlijk liever niet hier op het forum neerzetten ) Dus als iemand wil helpen pb me aub even, kunnen we verder afspreken van hoe of wat... je zou me er erg mee helpen!
Ik heb jaren sieraden gemaakt, webshops gehad en zelfs in het buitenland veel verkocht maar het ligt momenteel even stil. Ben met een nieuwe webshop bezig en er zit natuurlijk iets anders aan te komen wat mijn tijd / energie / creativiteit even opslokt. Ik kan je wel een paar voorbeeldfoto's sturen als je wilt. Ik werk zelf veel met edelstenen, zilver, maar ook met iets goedkopere materialen. De foto's staan alleen niet op m'n laptop, maar op m'n PC (en die is even buiten werking maar hopelijk eind deze week weer online i.v.m. verhuizing van zolder naar beneden) dus ik kan je niet direct iets laten zien. Mochten mijn ontwerpen niets voor je zijn heb ik nog wel een adresje voor je van iemand die prachtige dingen maakt. Ik hoor 't wel als je iets wilt zien!