Hoe heb jij dat aangepakt? Het is by my na de bevalling veel erger geworden. Heb er dagelijks last van en ben ziek thuis ben benieuwd hoelang dat allemaal gaat duren. Hoe is dat bij jou gegaan? En heb je zelf kunnen aangeven wanneer je weer aan het werk kom of deed de arboarts dat? Ik vraag me af hoe die bij bi kan bepalen wanneer je weer aan het werk kan? Lijkt me moeilijk te meten voor een arts.
tijdens de zwangerschap vanaf 20 weken thuis gezeten met bekkeninstabiliteit. na de bevalling is dit heel snel beter gegaan. ik heb het voorrecht gehad dat ik het eerste half jaar thuis kon zijn met verlof en vakantie en overuren die ik had opgespaard. dus dat gaf ook een langere rust periode. nu weer een half jaartje aan het werk en dat gaat op zich goed. ik voel het nog wel, maar ik kan er mee omgaan. het belemmerd me niet echt. thuis neem ik veel rust. ik werk alleen ochtenden in de wijkverpleging/thuiszorg. succes! je kan natuurlijk een gesprek aanvragen met je arboarts en eens doorpraten hoe het nu aan te pakken. een plan van aanpak zegmaar. en gaan proberen. sta je onder behandeling van een fysiotherapeut/bekken therapeut? die kan ook adviseren.
Wat fijn dat het ij jou beter ging na de bevalling. Dat had ik bij mijn eerste ook, maar nu niet helaas. Gaat steeds slechter Ik ga 2 keer in de week naar de fysio en elke keer kom ik daar helemaal stijf aan. Heb vandaag een gesprek met de arboarts, geen idee wat ik ervan moet verwachten. Heb me nooit eerder ziek gemeld. Ben benieuwd.. Heb jij zelf aangegeven wanneer je weer kon werken? Of werd dat door de arboarts geadviseerd?
ik heb mij niet meer als 'ziek' aangemeld bij het uwv. het ging ook echt weer zo goed dat ik dat niet nodig vond. dus wat jij nu hebt, heb ik niet gehad. succes met je gesprek!