Ja wel 4x omdat ik écht moedeloos ben van dat ding:x Maar ik kreeg als antwoord elke x hou nog even vol want hij zit zo mooi en we horen dit wel vaker hoort erbij en de pil moet zijn werk nog doen.. Hou vol..
Soms kan je overdonderd zijn door een reactie (zoals deze) van een arts en je heel klein voelen. Maar dat moment is nu toch voorbij? Als jij die spiraal eruit wil, gaat ie eruit. Nu dus. Ik zou terugbellen en eisen dat ie r vandaag uitgehaald wordt. Anders lijkt dit me een goed moment om een andere huisarts te zoeken. En ik zou ook stoppen met de pil. Seks heb je op deze manier toch niet zo te horen. Natuurlijk wel op zoek naar A-C die bij jullie past, iets zonder hormonen. Ik heb het idee dat veel (mannelijke) artsen makkelijk over de invloed van de achormonen op de lijf en psyche heenstappen.. Want tja.. Ze kennen het zelf niet dus het zal wel meevallen.. Kom voor jezelf op en neem het heft in handen meid
Vreemd zeg.. ze zagen hen bij mij niet op de echo.. ik heb een rontgenfoto gehad daarna een ctg scan. En toen kwamen ze er pas achter dat hij door me baarmoeder was gegaan. En de dokter liet mij ook een paar maanden ermee doorlopen..
Ai wat rot zo'n ha! Ik zou echt acuut stopen met de pil. Heb het ook altijd een onding gevonden. Nu hoefde het 'gelukkig' bij ons nooit, want man schiet met losse flodders Het vloeien blijft toch dus waarom niet stoppen? Ik hoor idd bij veel vriendinnen dat dat soms een jaar duurt. En mss maandag de stoute schoenen aantrekken en toch weer een afspraak inplannen voor het verwijderen? Sterkte
Maar is het niet omdat je onder behandeling bent van de gynaecoloog, dat de huisarts het niet wil verwijderen, maar het door de gynaecoloog wil laten doen? Is de Mirena ook door je huisarts geplaatst of door je gynaecoloog?
Ik heb ook een halfjaar met zo'n ding omgelopen. Een half jaar gevloeid en mijn humeur werd er maar niet beter van. Ik heb toen de gyn gebeld met de opdracht om hem te laten verwijderen. Hij sputterde eerst ook wat tegen omdat de mirena ook goed bleek te zitten. Nadat ik zei dat het ding me in mn lijf stak bij hurken en vrijen wist de gyn niet hoe snel hij de mirena kon verwijderen.
Wat een kwal. Zou gyn bellen. Zelf wil ik een sterilisatie maar ze vertikken het . Alleen omdat ik 28 ben. Wil het al 2 jaar en mijn besluit staat vast. Dokter wil me niet doorsturen . Ga nu informeren rechtstreeks bij een gyn
Ik zou echt nu meteen nogmaals bellen en zeggen dat je hem er gewoonweg uit wilt hebben. Punt. Niet nog drie maanden door, gewoon eruit. Dan maar zonde: jij wil het niet meer.. Lijkt mij genoeg.
zelfde probleem gehad ik wou alleen de prikpil (enorm veel last van de pil slikken ) moest dan maar een ander proberen, en uiteindelijk 3x een afspraak gemaakt dat ik voor de prikpil kwam Uiteindelijk, nouja ben ik nu zwanger geworden omdat ik moest ontpillen maar ik laat het me echt nooit meer vertellen hoor mijn lichaam dus ik kies!
Belachelijk! Als jij je er niet goed bij voelt zou die gewoon jouw keuze moeten accepteren. Jammer dat het bij jou niet goed werkt, ik heb 2 jaar een spiraaltje gehad en heb toen wel de eerste maand gevloeid maar daarna ging mijn menstruatie helemaal weg voor zo'n 1,5 jaar. Helaas werkte het daarna bij mij uit en werd ik op de meest random momenten lichtelijk ''ongesteld'' of spotting. Omdat ik niet meer wist wanneer ik dit kon verwachten heb ik heb toen laten verwijderen bij de HA. Die iets zei onder het mom van; blijkbaar is die bij jou eerder uitgewerkt..
Ja hij is door de huisarts geplaats ben alleen doorgestuurd om te kijken of hij goed zit en de gyn heeft me toen de pil voorgeschreven en moet eind maart terug om te kijken hoe het dan gegaan is..
Ik heb hem voor de zwangerschap van mn oudste ook gehad omdat ik heel heftig reageer op de pil ( heb al ik weet niet hoeveel pillen gehad incl prikpil) maar word gewoin zwaar depressief van die zooi. Toen dus mirena genomen laten plaatsen een maand spotting gehad en toen 3 jaae niet ongesteld geweest. dus vandaar dat ik zoiets had van nou toen ging het prima dus keus snel gemaakt. Maar helaas haha.
Ik zou direct kappen met die arts, zoek een andere huisarts! Heb ik ook pas gedaan (om andere redenen) maar ik ben heel blij dat ik ben overgestapt. Voel me overigens ook meer serieus genomen door de nieuwe arts!
Uhm, dit moet hij gewoon doen hoor. Hij heeft geen recht om dit te weigeren, tenzij hij denkt dat het een gevaar voor jouw gezondheid zou opleveren. Maar een HA die uberhaupt denkt je zoiets te kunnen weigeren zou ik mijden als een baksteen. Zou dus op zoek gaan naar ééntje die wel begrijpt wat z'n werk inhoudt en die het ding laten verwijderen!
Nou vijf telefoontjes verder met het zh heb ik voor as donderdag een afspraak daar om hem te verwijderen *jeeeeej* ohh en ik zit bij een gezondheidscentrum en mijn eigen ha was met vakantie dus kreeg een invaller...