Wat draag je als je gaat zwemmen: bikini, tankini of zwempak?

Discussie in 'De lounge' gestart door hanna76, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Wat dragen jullie zoal als jullie:
    a. een dagje naar subtropisch zwembad gaan
    b. een dagje naar het strand gaan.

Dragen jullie dan:
    1. een bikini
    2. een tankini
    3. een zwempak/badpak

Ik moet nl. iets nieuws hebben, maar weet alleen niet wat ik zal gaan kopen. Bovendien heb ik een ENORME buik (en grote hangborsten!) overgehouden van m'n 2 zwangerschappen ;), dus ja, ik weet het nog niet. (lees: m'n figuur heeft wel eens betere tijden gehad)
    We gaan deze zomer zeker naar a. en b.
    Ik neig naar tankini, maar is het dan niet zo dat een buik juist wel opvalt?
    Bikini vind ik dan - denk ik - weer te bloot. Alhoewel, als je op een handdoekje op het strand ligt vind ik het wel weer kunnen, maar in zwembad dan weer niet.
    En zwempak/badpak... vind ik dan eigenlijk weer niks voor het strand.

Dus ja.... wat dragen jullie als jullie gaan zwemmen? :)

Groetjes,
    Hanna

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.031
    3.851
    113
    Vrouw
    Thuis
    Een dagje zwembad: zwempak
    Een dagje strand: bikini

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Sinds ik zwanger ben geweest van Levi en behoorlijk was aangekomen ben ik over gegaan op badpak ( niet omdat ik het mooi vind staan trouwens ;) )
    Vorig jaar 12 kg afgevallen, en wil na mijn zwangerschap ook weer terug naar dat gewicht. Dan wil ik wel voor een tankini gaan kijken

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Als ik naar het strand ga, draag ik een bikini. Ga ik naar het zwembad, dan kies ik meestal voor een badpak, maar dan zwem en beweeg ik wat actiever dan op het strand, bovendien vind het wel lekker als mijn buik een kleurtje krijgt en dat gebeurt toch niet in een binnenbad ;).
    Tja, ik heb maat 40/42, dus de slankste ben ik niet, maar ach, als ik zo op me heen kijk, dan kan die buik van mij er nog wel mee door. Haha, en als iemand daar anders over denkt, dikke pech :p.

5. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik durf echt niet meer in bikini. Mij zien ze alleen nog maar in badpak, het liefst nog corrigerend ook. ;)

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik draag een badpak daarin voelde ik me altijd het prettigst ) ja ookal was en ben ik slank en kan ik best een bikini hebben) en dat is nu na 3 kinderen niet veranderd. ik draag nog steeds het liefst een badpak.

7. tulip

tulip Niet meer actief

allebei een tankini

8. marijke2

marijke2 Actief lid

27 mrt 2009
    466
    0
    0
    heb net van dag twee badpak bestel .
    en denk dat ik het zo wel hou want zo vaak zwem ik niet.
    dus geen zin in. wou eerst wel doen tankie maar toch voor badpak gegaan.

9. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

tANKini....
    ideaal, vooral omdat je dan snel weer van de wc kan.
    mijn zoon moet mee naar de wc en wil nog wel eens onder het deurtje door...tankini kan ik het broekje snel naar boven en acher hem aan hahah

10. MamavanDane

MamavanDane Bekend lid

23 sep 2009
    916
    2
    18
    Centralist meldkamer
    Voorschoten
    Ik wil voor het zwembad een tankini gaan kopen, vindt dat toch net wat beter dan mn bikini.:)

Voor het strand gewoon bikini.

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Aangezien mijn kids een tijgervel van hier tot Tokio hebben achter gelaten (stukjes ongescheurde huid moet je echt zoeken) zal het hier voortaan altijd een badpak zijn.

12. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Bij beiden een bikini

13. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nu nog beide een tankini, maar als ik nog 3 kilo kwijt ben dan wil ik een bikini weer gaan dragen!

14. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Beide bikini

15. fontana

fontana Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.288
    0
    0
    zoekende.. maatschappelijk werk of jongerenwerk.
    ergens in t Noorden.
    bikini. En ik heb er zo'n leuke short bij gekocht. Want mijn kont hangt een beetje (erg) en die gezellige witte strepen die ik van sem heb overgehouden vind ik niet zo mooi. haha dus prima oplossing en t zijn ook nog leuke felle kleuren. Dus ik kan weer lekker t strand op en ze kunnen me ook nog altijd terug vinden. handig!

16. Maia

Maia Niet meer actief

gewoon een bikini. Heb niet nog een klein buikje (uitgelubberd) van m'n zwangerschap maar ze doen het er maar mee ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

In alle gevallen een fleurige bikini (halter met twee dunne bandjes, van Freya = zie topic show je bikini / badpak o.i.d. :D)

18. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.423
    447
    83
    Limburg
    Hier altijd een tankini. Nu heb ik een positietankini aan en normaal een gewone.

19. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Altijd een bikini. Ben niet superslank, maar gewoon, normaal. Heb wel lovehandles en striae op mijn buik en heupen, maar dat valt opzich niet zo heel erg op. Ze kijken maar de andere kant op als het ze niet aanstaat. Ben gister nog wezen zwemmen.

20. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.825
    3.348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    badpak

en misschien dat als ik nu naar het buitenland op vakantie zou gaan dat ik voor een tankini zou kijken -eventueel met 2 broekjes ofzo ;) als je zoveel je badkleding aan hebt.

Bikini gebeurd niet meer. Maar ik vind een badpak ook prettiger als je wat actief bent (ik ben niet zo van het 'bakken' , ik ga liever frisbeeen ofzo op het strand) .

Deel Deze Pagina