pampers 11,49 per pak?? ook meer inhoud?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik las vandaag dat de pampers tegenwoordig in nl 11,49 per pak zijn. hebben deze ook meer pampers er in zitten dan?? anders vind ik het een vrij groot verschil

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ze gisteren nog gewoon voor de 'normale' prijs gekocht (9,99 dacht ik?)
    Wel een dik verschil ja, zeker als er evenveel inzitten.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    nee niet meer inhoud...

je krijgt nu wel de simply dry. Met dezelfde inhoud en gewoon 10 euro...

4. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

1,5 euro vind ik wel een groot verschil zeg! :$

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja maar die simply dry absorberen een stuk minder.

hmm nou ja met de lihl is het 23 euro voor 3 pakken dus maar even 6 pakken ophalen

6. mrs B

mrs B Actief lid

5 jun 2010
    176
    3
    18
    Vrouw
    secretaresse
    Noord Brabant
    Had vandaag ook weer van die kortingsbonnen in de bus en daar kreeg je nu 10 euro korting op 3 pakken van 11,49. Dacht dus ook al dat ze duurder waren geworden:x

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hihi - ik zat ook al te kijken en te kijken op het bonnetje: Wat klopt hier niet? Wat is het addertje onder het gras? Want die prijs is anders in elk geval...

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik heb net nog 3 pakken bij de jumbo gehaald

2x easy up voor 9,49 ps
    1x baby dry voor 9,45 ps

En daarboven op de lihl bonnen dus was 18 euro nog wat kwijt..

9. Vash

Vash Bekend lid

24 nov 2008
    889
    0
    0
    Amsterdam
    Volgens mij zitten er wel meer in, maar maar heel erg weinig, twee of vier of zo, hangt ook van de maat af. Maar niet iets om het prijsverschil van 1.50 te verantwoorden. Irritant, want als pampers het doet, dan passen ze ook vaak de eigen merk luiers aan. Hoop dat dat niet gaat gebeuren.

10. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    tip: drogisterijnet.nl heeft babydry budgetboxen vor 25 euro p/s. Is volgens mij beter dan de huidige etosaanbieding van 2 jumbopakken voor 29-

11. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

ik heb zo'n groot pak voor 14 nog wat, maat 4+ en er zitten 48 stuks in......kunnen jullie weer verder met vergelijken!

12. hier nog geen lihl bonnen gekregen..
    wel kut want moet nodig nieuwe pampers hebben. zucht, wou mijn ventje nou maar eens op het potje :D

13. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Toevallig hadden mijn man en ik het er gisteren nog over. De aanbieding van 29 voor 2 voordeelpakken pampers bij de etos klopt van geen kant. Normaal is 1 zo'n pak 13,95 (ik heb zelfs het nieuwe stickerboekje van de etos er nog op na geslagen, daar kun je altijd sparen voor 5 euro korting op zo'n voordeelpak) nu waren die pakken los 16,95. Mijn mond viel open.... Ook de enkel pakken waren 11,49 ipv 9,49 maar de inhoud was precies hetzelfde. Ik ben daarna naar de DA gefietst om daar een pak luiers te halen (ze waren op thuis.. je kent het wel) en ook daar waren ze in prijs verhoogd... Ik de plus supermarkt in. Daar stond gelukkig nog 9,49 onder de enkel pakken dus ik wilde hem af rekenen. Geeft de kassa 11,49 aan met daaronder... actieprijs! Ja hoor... Dus ik een hele discussie met de verkoopster dat ze in het schap liggen voor 9,49. Zij uiteindelijk zuchtend een vakkenvuller erbij gehaald die mijn verhaal gelukkig bevestigde dus kreeg ik ze gewoon voor die prijs. Maar wat een afzetters bij de pampers om dat opeens zo ontzettend te verhogen. Ik ben benieuwd hoe duur ze volgende week zijn....
    Hier trouwens 4+ luiers.. de active fit heeft 3 luiers minder in het pak als de baby dry... maar de active fit zitten beter bij mijn meis.

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    simply dry kost in duitsland 6,50!:$

15. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

De voordeelpakken zijn ook flink in prijs gestegen. Van 13,49 naar 16,49!

Schrok er wel even van :$

EDIT: zie net dat dit al gemeld was... sorry!

16. Skye

Skye Niet meer actief

Pfoe, ben ik blij dat ik geen luiers meer nodig heb voor mijn meisje!! Als ik dit zo zie........

17. bwoe

bwoe Actief lid

14 jun 2009
    180
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier loopt al een topic over bij "verzorging en veiligheid"

18. Belle1981

Belle1981 Bekend lid

5 jun 2011
    654
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd. blij dat ik ze niet meer nodig heb. Nouja, 's nachts wel, maar pampers vind ik stinken als ze vol zitten en er komen van die gelbolletjes los, dus die wil ik niet meer. We hebben nu voor de nacht voor de jongste van Kruidvat, die werken bij ons super. We willen misschien een 3e kind, en de eerste weken zal ik die gele pakken van pampers gebruiken, maar daarna over op kruidvat hoor.

19. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ben blij dat wij gewoonie luiers gebruiken, 7,49 per pak!

20. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    soo, belachelijk zeg en dat voor iets wat alleen maar vol gepiest en gescheten wordt!!

Deel Deze Pagina