ik las vandaag dat de pampers tegenwoordig in nl 11,49 per pak zijn. hebben deze ook meer pampers er in zitten dan?? anders vind ik het een vrij groot verschil
Ik heb ze gisteren nog gewoon voor de 'normale' prijs gekocht (9,99 dacht ik?) Wel een dik verschil ja, zeker als er evenveel inzitten.
ja maar die simply dry absorberen een stuk minder. hmm nou ja met de lihl is het 23 euro voor 3 pakken dus maar even 6 pakken ophalen
Had vandaag ook weer van die kortingsbonnen in de bus en daar kreeg je nu 10 euro korting op 3 pakken van 11,49. Dacht dus ook al dat ze duurder waren geworden:x
hihi - ik zat ook al te kijken en te kijken op het bonnetje: Wat klopt hier niet? Wat is het addertje onder het gras? Want die prijs is anders in elk geval...
Ik heb net nog 3 pakken bij de jumbo gehaald 2x easy up voor 9,49 ps 1x baby dry voor 9,45 ps En daarboven op de lihl bonnen dus was 18 euro nog wat kwijt..
Volgens mij zitten er wel meer in, maar maar heel erg weinig, twee of vier of zo, hangt ook van de maat af. Maar niet iets om het prijsverschil van 1.50 te verantwoorden. Irritant, want als pampers het doet, dan passen ze ook vaak de eigen merk luiers aan. Hoop dat dat niet gaat gebeuren.
tip: drogisterijnet.nl heeft babydry budgetboxen vor 25 euro p/s. Is volgens mij beter dan de huidige etosaanbieding van 2 jumbopakken voor 29-
ik heb zo'n groot pak voor 14 nog wat, maat 4+ en er zitten 48 stuks in......kunnen jullie weer verder met vergelijken!
hier nog geen lihl bonnen gekregen.. wel kut want moet nodig nieuwe pampers hebben. zucht, wou mijn ventje nou maar eens op het potje
Toevallig hadden mijn man en ik het er gisteren nog over. De aanbieding van 29 voor 2 voordeelpakken pampers bij de etos klopt van geen kant. Normaal is 1 zo'n pak 13,95 (ik heb zelfs het nieuwe stickerboekje van de etos er nog op na geslagen, daar kun je altijd sparen voor 5 euro korting op zo'n voordeelpak) nu waren die pakken los 16,95. Mijn mond viel open.... Ook de enkel pakken waren 11,49 ipv 9,49 maar de inhoud was precies hetzelfde. Ik ben daarna naar de DA gefietst om daar een pak luiers te halen (ze waren op thuis.. je kent het wel) en ook daar waren ze in prijs verhoogd... Ik de plus supermarkt in. Daar stond gelukkig nog 9,49 onder de enkel pakken dus ik wilde hem af rekenen. Geeft de kassa 11,49 aan met daaronder... actieprijs! Ja hoor... Dus ik een hele discussie met de verkoopster dat ze in het schap liggen voor 9,49. Zij uiteindelijk zuchtend een vakkenvuller erbij gehaald die mijn verhaal gelukkig bevestigde dus kreeg ik ze gewoon voor die prijs. Maar wat een afzetters bij de pampers om dat opeens zo ontzettend te verhogen. Ik ben benieuwd hoe duur ze volgende week zijn.... Hier trouwens 4+ luiers.. de active fit heeft 3 luiers minder in het pak als de baby dry... maar de active fit zitten beter bij mijn meis.
De voordeelpakken zijn ook flink in prijs gestegen. Van 13,49 naar 16,49! Schrok er wel even van EDIT: zie net dat dit al gemeld was... sorry!
Idd. blij dat ik ze niet meer nodig heb. Nouja, 's nachts wel, maar pampers vind ik stinken als ze vol zitten en er komen van die gelbolletjes los, dus die wil ik niet meer. We hebben nu voor de nacht voor de jongste van Kruidvat, die werken bij ons super. We willen misschien een 3e kind, en de eerste weken zal ik die gele pakken van pampers gebruiken, maar daarna over op kruidvat hoor.