mijn goede daad en jullie ?

Discussie in 'De lounge' gestart door 2lovelychildren, 2 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

hoi

Gisteren kwam ik tijdens t wandelen met de honden een vrouw tegen die verdrietig was haar konijn was sinds maandag weggelopen in tuin.
    Dus ze vroeg heb jij haar gezien,ik zo nee,maar ik kan wel gaan zoeken voor je.
    Nee dat hoeft niet ik heb alle dagen al gezocht,ik zo ik ga toch zoeken.

Nog geen half uur later stond ik aan haar deur met de mededeling ik heb haar gevonden,ze was zo blij.
    Ze is mee gelopen,want ik kreeg t konijn vlaamse reus niet op getilt:p
    Nu zit het konijn weer bij haar vriendjes in hun luxe verblijf echt mooi gebouwd hebben ze dat.

Ik was trots op mij zelf ik heb iemand blij gemaakt en toch ook een konijn gered,want er liggen heel veel weilanden hier,dus kon zo verder weg gaan.

Ze zei ik was t twijfelen of ik aan jou moest zeggen dat ik mijn konijn kwijt was,ik zei tegen mij moet je dat altijd zeggen,ik ga meteen zoeken want ben zelf ook een konijn en poes kwijt geraakt waar ik nog steeds verdriet van heb dus weet hoe jij je voelde.

nu jullie goede daad

groetjes:)

2. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    altijd fijn als je iemand kan helpen!

3. Jel

Jel Niet meer actief

Wat fijn dat haar konijn weer terecht is door jou. :)

Ik kan zelf zo even niks bedenken van mezelf. :) Hoewel ik vast ooit weleens een goede daad verricht heb, maar kom er niet op.

Ben wel trots op mijn zwager.
    Zo'n anderhalve week geleden reed hij op zijn motor en hij stuitte op een ongeluk. Het was net gebeurd maar hij heeft het niet zien gebeuren.
    Een man van 70 was met zijn bromfiets geschept door een auto. Hij lag daar levenloos op de weg. Maar mijn zwager besloot hem te reanimeren. (Hij heeft geloof ik ook wel diploma's daarvoor). Ondertussen belde de automobilist 112. De hulptroepen namen het reanimeren later van hem over, en de man was helaas toch overleden, eigenlijk op slag dood dus.
    Ik vind het erg knap van mijn zwager dat hij dit gedaan heeft.
    Hij krijgt wel slachtofferhulp want zoiets laat je niet in de koude kleren zitten.

4. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Niet zo heel noemenswaardig wat ik doe voor goede daad maar ik collecteren al 12 jaar voor de KWF maar dat is maar 1x per jaar en ik ga als ik een weekend vrij heb naar het dierenasiel honden uitlaten en katten knuffelen... Het leuke is de honden en katten herkennen mij en mijn vriend dus nu ook hihi

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Wauw Jel dat is inderdaad een goeie daad!!!

6. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doe het zo vaak dat ik mezelf vaak wegcijfer man wordt wel eens boos hij is trots op me ma zegt dat ik aan mezelf moet denken,

Deel Deze Pagina