Baasje gezocht voor beagle

Discussie in 'De lounge' gestart door kimv, 31 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    :D dat zou helemaal super voor hem wezen:D

groetjes kim

ps:D:D zou man maar dubbele portie van zijn lievelingstoetje geven:D:D

2. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    update van vriendin

Hi Kim!
    Wat grappig al die reacties.

Gijs is gewend om iedere dag even alleen (2 uurtjes ofzo) te zijn. Hij kan echter ook 5 to 6u alleen zijn. Langer misschien ook wel maar vond ik altijd zielig.
    Hij is geent, ontwormt door onszelf iedere 4 maanden met een pilletje net als anti vlooienmiddel dat krijgt hij ook van ons. Ook is hij gechipt en een beetje aan de mollige kant. Niet echt dik maar stevig. Hij staat ook vrij hoog op zijn poten.

Voor zover bij ons is hij 100% gezond en geholpen toen hij bijna een jaar was .
    We lopen minsten drie keer per dag met hem, 's ochtends en voor het slapen gaan een korte wandeling en ergens op de dag een lange. Wel aan de riem. Hij kan bij ons los maar goed, ook dat ligt waarschijnlijk aan de gewenning met het nieuwe gezin hoe snel dat weer kan.

Gijs vond de katten interessant en wilde er vaak mee spelen, onze britse kortharen waren echter rustige types en niet zo van het spelen dus dat was iedere dag opnieuw na 10 minuten proberen weer klaar.

Kleine man is nu 9+ maanden dus hij is zeker kleine kindjes gewent.
    Ik kan alleen niet instaan voor eventuele andere reacties die een verhuizing met zich meebrengen, hij zal wel moeten wennen.
    De bench hebben wij niet meer maar is zo aan te schaffen bij een dierenspeciaalzaak. Hij eet overigens alleen droogvoer en krijgt soms hondensnoepjes.

gr Bar

3. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hey meis,

Heb even met kerel overlegt en tja die heeft best goede argumenten waarom het nu beter is om het niet te doen :(

Ik ben nu 4 maanden zwanger en hij zegt ook je weet niet hoe het zometeen met het kindje gaat wat als die ook allergisch blijkt te zijn?? Of als hij/zij heel veel aandacht nodig heeft omdat er iets niet goed is.... damn ... slik ik had zo gehoopt dat Gijs bij ons mocht komen maar ik moet wel zeggen dat vriendjelief (nu even niet zo lief) wel gelijk heeft in zijn beweegredenen...
    En op het moment heb ik geen werk maar wat als ik wel werk heb... verdorie!!!!

Hoop echt dat jullie heel gauw een heel lief baasje voor Gijs vinden!!!

Liefs Ukje

4. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Hele verstandige keuze soms wil je niet verstandig zijn maar daar hebben we dan een partner voor die ons weer even tot de realiteit brengt;). En ook dan is ie wel lief he en verdient ie toch nog zijn favoriete toetje vanavond.:)

groetjes kim

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Kimv ik heb hem even gezegd dat ik me maar ga bezighouden met het stofzuigen en dweilen van het huis om daar mijn agressie op te botvieren want anders had hij vanavond geen lief vriendinnetje....

Wij noemen onze Uk "holle bolle Gijs" omdat ik elke keer vreetaanvallen heb en ik zei ook al hij heeft zelfs de goeie naam... maar mocht niet baten... dus nu ben ik verdrietig en beledigd... ;) hihi en stiekem weet ik wel dat hij gelijk heeft maar het was zo perfect geweest!!!!! snik :'(

6. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Tja is het huis ook weer eens goed gedaan he.:D

groetjes kim

7. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

whahahaha dat wel ja krijgen vanavond eters en door bandenpijn (altijd leuk) kan ik soms niet meer zo heel veel doen en moet alles 2 versnellingen lager dan ik zou willen ;)

Maar goed huisje is nu gedaan en nu kan ik boodschappen gaan doen voor het avondeten maar dat word makkelijk salade en een stuk vlees want ik heb geen zin om uitgebreid te koken want het is nog steeds best benauwd en dan vanavond maar eens rustig met vriendjelief over hebben want Gijs blijft maar in mijn hoofd malen :(

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wat een lief en mooi beest. helaas wil mijn vent geen hond. helemaal geen beesten zelfs

9. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Kan ze hem niet plaatsen op een beagle forum? (die is er vast!!)
    Wij hebben op die manier voor onze hond een heel fijn baasje gevonden!
    Marktplaats zou ik absoluut niet aan beginnen!
    En op zo'n forum zitten vaak mensen met veel verstand van het ras, wat de hond vaak ten goede komt!
    Succes met herplaatsen, ik weet hoe moeilijk het is!

10. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
  11. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

wat een schatje,ik hoop dat er een heel leuk tehuis voor gevonden wordt,ik heb zelf namelijk al een hele beesteboel 3 katten en twee honden.

veel succes

groetjes

12. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    We gaan uiteraard ook op andere manieren proberen om een goed huisje voor hem te vinden. Maar dacht ik plaats hem eerst even hier. Het is een onwijs leuk beesje.

groetjes kim

13. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja pff...t is niet mijn ras. Wij hebben ook een beagle, mijn man had deze al toen ik hem leerde kennen. We hebben ook 2 mopshondjes.

Een beagle zou ik never nooit meer voor kiezen.....

Jachthonden, gaan hun neus achterna ..en zijn stik eigenwijs. Hebben gigantisch veel beweging nodig.

Onze beagle steelt de prullebak leeg, jat van tafels, jat van ons zoontje zijn eten af...
    Hij heeft 3 cursussen gelopen met mijn man, maar luisteren, how maar...

Je moet echt een klik hebben met dit soort hondenrassen.

Geef mij mijn mopsen maar..;)

14. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ach wat een leukerd!!
    Hoop dat ze snel een leuk baasje vinden...
    Wij hebben ook een kruising beagle boerenfox.
    Super lief leuk beest, luisterd redelijk goed.
    Tot 2 jaar was ze super eigenwijs en een sloperd.
    Nu 4,5 jaar en doet geen vlieg meer kwaad

15. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    'T is dat ik mijn handen al vol heb aan mijn pup, maar anders....oei, wat een schatje. Ik hoop dat je vriendin een heel leuk huisje voor hem vind.

16. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Niemand een nieuwe mand? Of iemand die iemand weet die deze lieverd in huis kan nemen.

groetjes kim

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Zou het toch even via mp proberen.
    Wij hebben ook zo een heel goed nieuw baasje gevonden!

18. Linda1979

Linda1979 Actief lid

26 jan 2009
    320
    0
    0
    Wij hebben zelf ook een beagle, en het zijn schatten van honden, heerlijke knuffels.
    Maar wel met een gebruiksaanwijzing. Als je een hond wilt die voor je roept al naast je staat, moet je geen beagle nemen. Het zijn jachthonden, en dat betekent dat ze ook wel eens een konijntje zien en ruiken...
    Als je het het belangrijkst vindt dat een hond goed met kindjes kan, dan is een beagle perfect!

Kun je het niet proberen op een beagleforum? Ik weet alleen niet of ik hier de naam kan noemen. Dan moet je de moderators een mailtje sturen. Er zit board in de naam. :) En het ras.:) En je hebt nog meer beagleforums. Afhankelijk van je eisen en de mogelijkheden kan je berichtje dan geplaatst worden.

19. kimv

kimv Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.055
    0
    0
    Thanks heb hem gevonden. Ga het even overleggen met vriendin.

groetjes kim

Deel Deze Pagina