Welke vaatwasser en jou ervaring?

Discussion in 'De lounge' started by Mamavyas, Jun 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ik geen geluk met vaatwassers. Ik heb al 2 miskopen gehad. Ik wil graag deze week een vaatwasser kopen en weet niet welke nu echt goed is.
    Welke vaatwasser heb jij en ben je tevreden?
    Ik heb niet zo'n groot budget voor een nieuwe vaatwasser. Ik wil ook grijze vaatwasser kopen ivm met mijn andere witgoed.

IK had vorige jaar ook een hele dure wasmachine gekocht en deze is ook niet echt goed. Er heerst een vloek of zo op mijn witgoed :rolleyes: .

Dames alvast bedankt voor jullie tips!

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Wij hebben de Miele van mijn ouders overgenomen en die bevalt heel goed. Hij was dus wel een paar jaartjes oud, volgens mij 4 jaar, maar zij kregen een nieuwe keuken met inbouwvaatwasser, dus deze hielden ze over. Er zit nog 6 jaar garantie/service op.
    Daarvoor hadden we een Bauknecht en nu we die Miele hebben, merk ik pas het verschil. Het ding deed er drie keer langer over en die Miele wast een stuk schoner.
    Bij sommige witgoedwinkels hebben ze vaatwasser etc. die bijv. een deuk aan de zijkant hebben en voor een stuk minder weggaan. Zo eentje hadden wij en als je hem ergens tegenaanzet, ziet niemand het.

3. Joeja

Joeja Bekend lid

Sep 2, 2007
    994
    0
    0
    Wij hadden ook een Bauknecht vaatwasser en die ging na 3 jaar al stuk. Niet te vreden dus.
    We hebben een wasmachine van Indesit, daar zijn we wel heel te vreden over.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik heb een BOSCH. Weliswaar ingebouwd. Staat al vanaf 2000..en no problemo.

5. Appelstroop

Appelstroop Niet meer actief

ik ben zelf helemaal tevreden met het merk bosch.
    heb dan ook alles van het merk.
    mijn vaatwasser is de bosch maxx, weet alleen niet of die in andere kleuren te leveren is.

succes met kiezen

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hier staat er een van Siemens.

Ik kan mijn maatje in elk geval niet meer missen :D

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,030
    1,852
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb geen vaatwasser, maar wel een wasmachine.
    Wij hebben een wasmachine van samsung, niet zo heel erg duur, maar wel goed!

8. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Siemens en Bosch schijnen goede en betrouwbare machines te zijn. Mijn vader en moeder hun machine is stuk (whirpool meen ik) en de monteur raadde ze deze merken aan mochten ze een nieuwe willen kopen..

Zelf heb ik een Bauknecht, geen problemen mee, maar ik hoor regelmatig andere berichten over dit merk, zou er dan ook geen tweede keer voor kiezen denk ik...Geval was dat we een nieuwe keuken kochten en om kosten te besparen hebben we de koelkast en vaatwasser van dit merk gekocht...

9. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    in mijn keuken past geen vaatwasser. ik hoop dat ik veel kinderen krijg

10. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
  11. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Thanx voor de tips en wat moet ik nog meer opletten? Ik heb een goedkope gevonden maar op welke opties moet ik dan nog meer letten.

12. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Het beste merk is toch echt Miele. Wij hebben hem in onze keuken helaas niet geplaatst omdat hij echt duur is.
    Daarnaast heeft Miele eenaparte besteklade en dat is echt heel erg fijn!

Voor al het witgoed geld, investeer iets meer geld, dan heb je ook wat. Die goedkope Bmerken zijn vaak eerder afschreven.

Koop nooit een wasmachine of vaatwasser van Whirlpool in ieder geval!

13. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

Dec 14, 2007
    235
    1
    0
    Die heb ik dus, spiksplinternieuw. Van Ikea in mijn Ikea-keuken. Alleen passen mijn Ikea-borden er niet in! Nooit bij stilgestaan dat je daar ook nog op moet letten... :(

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    wij hebben er 1 van ikea en whirlpool en die doet het fantastisch ...hiervoor hadden we er ook zo 1 en die deed het ook prima ....ik wou alleen een nieuwe keuken dus moest ie weg ...

15. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een droger en een wasmachine van Whirpool en nog nooit problemen mee gehad! Vind ze super.
    We hebben een zilveren vaatwasser van Indesit. Niet zo heel erg duur maar bevalt goed hoor. Ben allang blij dat ik niet hoef af te wassen :)

16. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Let op het energielabel. Je kan wel een goedkope machine kopen met C labels, maar die zijn op termijn duurder, dan dat je een duurdere aanschaft met A label..

17. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    haha, daar hou je inderdaad geen rekening mee.Mijn schoonmoeder heeft onze oude miele vaatwasser overgenomen en daar passen haar borden niet in.
    Zij had dezelfde alleen dan geen inbouwmodel, en daar pasten ze wel in.

Voor de dames die whirlpool hebben. Dat hebben ze tegen mij in de winkel (it's ) gezegd.

18. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @kikkervisje : mijn borden passen er ook niet in , nu zet ik ze iets schuin er in ...en dat gaan prima !

19. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb ook een whirlpool van ikea echt een super ding, ik weet niet welke borden jullie hebben maar die van mij passen er wel in :D

20. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik heb een beetje mega broden ...

Share This Page