moest in januari me paspoort verlengen maar toen geen tijd.Dacht van de week ga paspoort verlengen maar nergens te vinden.alleas al overhoop gehaald. moet k eerst aangifte doen of kan k naar gemeentehuis en extra kosten betalen allee ga dan voor id kaart kan in portemonnee
Hahahaha, moest aan mezelf denken! Tijd terug alweer... Paspoort zeker een jaar verlopen , maar had me id dus maakte me niet druk. Blijkbaar een keer naar gemeentehuis geweest en aangegeven dat paspoort verlopen is maar ik wel id heb... Daar hebben ze m doorgeknipt en weggegooid.. Ik ben dit vergeten en zeker 20x het hele huis en alle kasten op zijn kop , want ja ik had toch een paspoort en die moet mee als ik nieuwe wil aanvragen.. Aangifte gedaan etc... En toen pas weken later was t : owjaaaaaaa geheugen kwam terug! ) was op gemeentehuis Allang doorgeknipt en weggegooid whahahahaahahaha.... Rot hè als je zoiets kwijt bent en nergens meer kunt vinden! Succes nog ermee
Ik moest eerst aangifte doen, het kon echt niet anders geregeld worden. Gelukkig had ik daarna nog een helder moment en heb m alsnog gevonden. Ik hoop jij ook.
yessss terug gevonden op een hele rare plek.jullie raden t nooit in de snoep/koekjes kast gelijk nieuwe aangevraagd vandaag
Hahaha wat een plek. Ik had ooit eens een verlopen id kaart die kwijt was (inmiddels 3x verhuisd) en bij wijziging of vernieuwen van andere documenten begonnen ze er steeds weer over. Toen ik m per ongeluk een keer tegenkwam meteen goed bewaard en de eerstvolgende keer ingeleverd. Ze kunnen soms zo doen alsof je een crimineel bent (er wordt nl ook wel gefraudeerd, maar niet door iedereen toch)