Bloedverlies 32,5 wk zwanger... Bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joolzz, 27 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Net even uit bed om te plassen, helderrood bloedverlies bij het afvegen. Nog geen een keer gehad deze zwangerschap...

Wel ligt mijn placenta laag anterior en de vk kon afgelopen niet zien of ie is opgeschoven. Dus voor a.s. Dinsdag afspraak in zkh voor echo.

Maar nu dus dit, ben weer in bed gaan liggen. Heb geen buikpijn oid dus denk dat ik het even afwacht en morgen misschien even bel, tenzij het vannacht erger wordt. Iemand ervaring?

2. Nail87

Nail87 Lid

11 mei 2014
    82
    0
    0
    nagelstyliste
    Ik zou toch echt even bellen! Succes

3. Denice1991

19 sep 2014
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    bellen!

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Absoluut bellen!

5. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Net nog even naar wc geweest en geen nieuw bloed. Ik wacht het heel even af..

6. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Zou toch even bellen meid, het hoeft idd helemaal niks te betekenen maar wat als dat wel zo is.. better safe zeg ik altijd maar

7. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    ik had ook even gebeld meis. Het hoeft idd niks te betekenen, maar t zou mij niet lekker zitten...

8. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
  9. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ik zou bellen, deze zwangerschap 1x gehad met 30 weken, gebeld en moest echt langsgaan heb 1uur aan de ctg gelegen, gelukkig niks aan de hand, maar waar het vandaan kwam geen idee, ze hebben iig ook met een echo de hele placenta nagekeken.

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Zeker bellen!

11. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik zou zelf ook even de volgende ochtend afwachten, vooral als je verder niks voelt. ( ook voor je eigen nachtrust(a))....

12. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

echt bellen! !

13. Meijke

Meijke Niet meer actief

Heb je gebeld? Anders gelijk nu even bellen hoor.

14. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Goedemorgen meiden,

Bedankt voor jullie reacties. Na een toch wel wat onrustige nacht, verder gelukkig geen nieuw bloed. Net wel bruin bloed. Ik ga straks even bellen en vraag dan ook even wat ik moet doen als het weer gebeurt. Zal jullie nog even op de hoogte houden. Bedankt allemaal!

15. Nouralayn

Nouralayn Actief lid

28 apr 2014
    372
    1
    18
    Noord-Brabant
    Mijn schoonzus had dit toevallig met 34 weken zwangerschap. Ook zij heeft een laag/voorliggende placenta. Er was niks aan de hand alleen de baarmoeder was iets beschadigd of een ader geknapt aan de buitenkant geloof ik.

16. Moli

Moli Niet meer actief

Ik snap het echt niet, je vraagt advies en (bijna) iedereen geeft aan dat je moet bellen.
    Dat negeer je eigenlijk en gaat afwachten, nu ben je ruim 8 uur later en hebt nog steeds niet gebeld en zult dit "straks" gaan doen...

Wat houd je tegen dan? dat je naar het zh moet? dat je met bellen? want geloof mij als ik (en met mij denk ik meerdere andere) helder rood bloed verlies echt wel de vk ga bellen, of dit nu voor niks is of niet.

Stel er is wel wat aan de hand en omdat jij in mijn ogen er zo laks mee omgaat het erger is geworden? ik zou mezelf dat nooit vergeven. Beter is om een keer extra te bellen, daar zijn ze voor!

17. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Altijd bellen. Bloedverlies bij deze termijn kan ook veroorzaakt worden door een beginnende bevalling of een loslatende placenta en moet daarom altijd worden gecontroleerd in het ziekenhuis.

18. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Altijd bellen met bloedverlies.
    Hoeft helemaal niks te zijn zoals je zelf al zegt je hebt een laaghangende placenta. Maar dat weet je niet!!
    Dat beoordelen ze wel in het ziekenhuis.

Hier ook weer vanaf week 34 bloedverlies, slijmprop verloren en ze dachten dat de bevalling gestart was.
    Dus bellen 📞

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Helemaal mee eens!
    Verloskundigen geven aan dat je bij een bloeding bij deze termijn meteen MOET bellen.

20. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Met bloed neem ik geen enkel risico. Ik kan geen een goede reden bedenken waarom ik niet meteen zou bellen... :(

Deel Deze Pagina