nee ik snap er nikxx van stomme dingen,.. nog geen streep zie ik.. zal er zo ff een loep bij nemen hahahha heb weer ff nieuwe gedaan.. maar me ovutesten doen raar.. hele rare vegen komen er in heel apart
Dat is wel heel vaag ja.. Heb je nog wel pies over dan Misschien is het niet meer geconcentreerd genoeg..
nou ik drink juist helemaal niet veel.. vandaag op me werk.. 3 cappuchino gedronken.. en net een beker limonade.. maar presies na de limonade ben ik gaan testen zal dat het zijn? Heb nu wel 1 test met eheeeel licht streepje.. en die andere test lijkt net of er stukjes uit zijn.. bij de teststrookje zelf. echt vaag
hey ik kom hier mee klesten hoor, als dat goed is?!? Ben beniuewd naar de foto's van al die testen...
aah hier zijn jullie wel ff leuk als we elkaar beetje voorstellen: ik ben dus Missflower (wel beetje anoniem blijven he) en ik ben 21. Ik ben getrouwd en we hebben een dochter van 22 maand en we hebben een jackrussel en woon in groningen
Ik ben 26, ben getrouwd, hebben een dochter van 18 mnd en woon in Emmen. Waar woon je in grunn, want ik heb er 4 jaar gestudeerd! Ben nu zwanger van de 2de....vorige wk vrijdag een goede echo gehad! 6 september uitgerekend!