He Riekie ! Denk dat het ook een geweldig gevoel is als je dat kan horen.. Ik kijk ook uit naar zo'n moment. Bloedprikken, ja.. Moet je niet teveel bij nadenken, het is meer het idee dan het prikken zelf. Want als ze goed kunnen prikken, voel je er vrijwel niks van. Dus gewoon zeggen dat je bang bent voor prikken ! En iets van suikertjes meenemen
@rieke: tja bloedprikken.. het hoort erbij he! Ik vind het nooit zo erg. Ik heb trouwens O negatief dus rhesus negatief en moest dus nog een prik met 30 week en toen me dochter is geboren en ze haar bloed hebben gecontroleerd (van navelstreng) moest ik weer een prik omdat ze dus een positieve bloedgroep had.. dus hopelijk ben je gewoon rhesus positief en hoef je al die prikken niet haha. Ik vind het wel fijn dat ik mijn bloedgroep weet!
Hey Missflower ! Hier alles goed, einde van de week ongi worden.. Mannetje is terug in het land, maar moet maybe over 2 weken, weer 4 weken weg ! Dus weer een ronde naar ze grootje.. Dus heel hard duimen hier dat hij niet hoeft te gaan ! Hoe is het met jou meid?
Ja erg balen.. Maar goed, heb nog geen krampen en dergelijke.. Zal vast wel komen, denk dat ik een lange cyclus heb, heb mijn ei later gevoeld.. Maar goed we zullen het zien he En heb jij er een goed gevoel over?!
ik vind het moeilijk.. denk altijd vaak waarom niet? je klust op de goede momenten maar ja de kans is toch best klein per maand... we hebben in elk geval ons best gedaan hihi
Ja raar is dat he?! Je doet zoooo je best, en toch lukt het niet.. En sommige zijn in 1 wip zwanger .. Niet eerlijk ! X
hallo meiden, hoe is het met jullie? ik ben niet meer zo vaak op de site.. vandaar jullie nix van me horen.. vanavond om 7 uur me eerste echo spannend hoor.. ben benieuwd of ze het kunne zien en horen via me buik.. ipv inwendig.. dus ben benieuwd
Heeyy Riekie ! Ja meid ik vroeg me al af hoe het met je zou gaan, spannend jo zo'n eerste echo. Hoe gaat het verder met je?! Kwaaltjes of nergens last van? Ik ben overtijd, maar ken niet zwanger zijn.. Vriendlief is 3 weken weggeweest en gaat eind deze week weer 4 weken weg. Dus flink balen hier. Maar goed maakt niet uit, komt helemaal goed In 2010 zoiezo ben ik zwanger ( gaan we vanuit dan he ) Liefs !
heey wijffie.. ja alles gaat goed.. Heb vandaag me echo gehad. en ik dacht zelf 8 weken zwanger te zijn maar het is dus tog een weekie eerder.. dus rond de 7 weekjes.. maarwe hebben het hartje horen kloppen en het navelstrengetje zag je.. echt super mooi.. nu over 4 weekies terug en dan weet ik presies hoe ver ik ben en waneer ik uitgerekent ben, En voor jou komt het ook wel goed! wel Klote dat je mannetje zolang weg moet.. maar daarna kunnen jullie het weer goed maken en dan is het misschien wel raak duim voor je
he riekie wat fijn dat je echo goed was! gefeliciteerd butterfly: heb je dan helemaal geen sex gehad afgelopen ronde? want het hoeft maar 1x te zijn he
He allen ! Ik had weer eens verkeerd gerekend, en dus vandaag op mijn NOD ongi geworden.. Dus dat komt goed uit. Mooie cyclus van 27 dagen. En nu weer een maand niks doen, mannetje komt eind maart het land weer in. En hopelijk hebben we dan een huisje, verhaal komt later als ik meer weet Met jullie allemaal alles goed verder? Liefs xx
toevallig ben ik het gisteren ook geworden dus we gaan gelijk op nu... ik had ok een cyclus van 27 dagen dit keer
Haha dat is grappig Ik heb alleen geen kans op zwangerschap deze maand.. Vriendlief is weer een maandje weg. Dus het hangt nu van jou af meid
he wat balen zeg... is hij vaak zolang weg? lijkt me best moeilijk al helemaal als je graag zwanger wilt worden.. wat doet hij precies dan?